1) Το εξαμηνιαίο μάθημα να το διδάσκει στην ίδια πόλη; Κι αν το διδάσκει σε άλλη πόλη πόσο χρόνο μπορεί να λείπει; Πρέπει επιτέλους οι Διευθυντές να γίνουν πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης αν θεωρείται ότι κάνουν μια σημαντική δουλειά
2) Πριν από λίγες βδομάδες δόθηκε με νόμο του ΥΠΟΠΑΙΘ η δυνατότητα στους δασκάλους και στους καθηγητές να ψηφίζουν σε ποσσοστό 33% τους Διευθυντές στων σχολείων. Εδώ στον ίδιο νόμο σε προηγούμενα άρθρα οι Καθηγητές των ΑΕΙ εκλέγουν όλα τα όργανα Διοίκησης. Οι ερευνητές φαίνεται δεν έχουν ωριμάσει ακόμα, ώστε να εκλέγουν τους Διευθυντές των Ινστιτούτων και των Κέντρων.
Πρέπει επιτέλους να δοθεί η δυνατότητα στους ερευνητές να εκλέγουν εκείνους που θέλουν να διευθύνει το Ινστιτούτο ή το Κέντρο τους. Κι αν αυτό δεν είναι δυνατό σε αυτή τη φάση ας είναι τουάχιστον τα μέλη της επιτροπής εκλογής κατά πλειοψηφία ερευνητές.
1) Το εξαμηνιαίο μάθημα να το διδάσκει στην ίδια πόλη; Κι αν το διδάσκει σε άλλη πόλη πόσο χρόνο μπορεί να λείπει; Πρέπει επιτέλους οι Διευθυντές να γίνουν πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης αν θεωρείται ότι κάνουν μια σημαντική δουλειά 2) Πριν από λίγες βδομάδες δόθηκε με νόμο του ΥΠΟΠΑΙΘ η δυνατότητα στους δασκάλους και στους καθηγητές να ψηφίζουν σε ποσσοστό 33% τους Διευθυντές στων σχολείων. Εδώ στον ίδιο νόμο σε προηγούμενα άρθρα οι Καθηγητές των ΑΕΙ εκλέγουν όλα τα όργανα Διοίκησης. Οι ερευνητές φαίνεται δεν έχουν ωριμάσει ακόμα, ώστε να εκλέγουν τους Διευθυντές των Ινστιτούτων και των Κέντρων. Πρέπει επιτέλους να δοθεί η δυνατότητα στους ερευνητές να εκλέγουν εκείνους που θέλουν να διευθύνει το Ινστιτούτο ή το Κέντρο τους. Κι αν αυτό δεν είναι δυνατό σε αυτή τη φάση ας είναι τουάχιστον τα μέλη της επιτροπής εκλογής κατά πλειοψηφία ερευνητές.