Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Χρήστος Π. | 4 Δεκεμβρίου 2009, 01:54
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Επιτρέψτε μου να επανέλθω στον διαγωγνισμό του ΑΣΕΠ για τους εκπαιδευτικούς μετά από πολλά σχόλια και παρστηρήσεις που διάβασα. Δεν είναι δυνατόν συνάδελφοι εκπαιδευτικοί, μικρότεροι και μεγαλύτεροι (κυρίως μικρότεροι βέβαια) να υποστηρίζουν ότι ο διορισμός των εκπαιδευτικών στα σχολεία πρέπει να γίνεται με αποκλειστικό κριτήριο την επιτυχία σε "πανελλαδικές εξετάσεις". Αυτό χρειάζεται το σχολείο σήμερα, εκπαιδευτικούς παιδαγωγικά και διδακτικά απαίδευτους, ανηδίκευτους στις νέες τεχνολογίες, χωρίς γνώση ξένων γλωσσών, αλλά ικανούς να παπαγαλίζουν τα σχολικά και όχι μόνο βιβλία και να αναπαράγάγουν το περιεχόμενό τους στις πανελλαδικές εξετάσεις του ΑΣΕΠ; Το σχολείο σήμερα δεν χρειάζεται εκπαιδευτικούς φωτοτυπικά, αλλά σύγχρονους, υποψιασμένους ανθρώπους που γνωρίζουν το αντικείμενό τους και ξέρουν να το διδάσκουν με σύγχρονες μεθόδους. Πρόταση: 50% μοριοδότηση αντικειμενικών προσόντων με βάση το προσοντολόγιο του ΑΣΕΠ (Μsc, PhD, Νέες Τεχνολογίες, Ξένες Γλώσσες) 50% γραπτές εξετάσεις μέσω ΑΣΕΠ στο γνωστικό αντικείμενο Ο τελικός βαθμός να προκύπτει από την πρόσθεση των 2. Ας απαλλάξουμε επιτέλους το σχολείο από καλούς παπαγάλους, ικανούς αντιγραφείς και μνήμονες.