Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Βάσω Γ. | 29 Ιουνίου 2015, 00:05
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σε μια χώρα με τόσους εταίρους-εχθρούς θα έπρεπε στο εσωτερικό τουλάχιστον να υπάρχει αλληλεγγύη και αγώνας για κοινούς στόχους! Ο πραγματικός αγώνας όλων των αναπληρωτών θα έπρεπε να είναι οι άμεσοι διορισμοί για όλους! Βλέπουμε το δέντρο και χάσαμε το δάσος!!! Ο καθένας κοιτάει το προσωπικό συμφέρον και έχουμε διχαστεί,με αποτέλεσμα να χάσουμε τον αρχικό μας στόχο!!!Έχουμε καταντήσει να κοιτάμε πως θα φάμε τη θέση του άλλου μη υπολογίζοντας ότι αυτός ο άλλος είναι συνάδελφος,ίσως και φίλος. Ένας νόμος ΑΔΙΚΟΣ που διχάζει τους εκπαιδευτικούς(και μιλάω για το ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟ των μορίων στα δυσπρόσιτα σχολεία) θα έπρεπε ή να καταργηθεί (και αναδρομικά για όσους απολαμβάνουν τα προνόμια αυτού του άδικου νόμου) ή να αλλαχθεί,αλλά με βελτιώσεις (και όχι όπως πάει να διαιωνιστεί με επιπλέον αδικίες). Ο πίνακας διορισμών είναι ένας πίνακας αντικειμενικός,με τα βασικά κριτήρια για κάθε εκπαιδευτικό(ημ/νία κτήσης πτυχίου,βαθμό πτυχίου και τροφοδοτούμενη προσφερθείσα προϋπηρεσία,εφόσον ανοίξει και πάλι). ΠΡΟΤΕΙΝΩ λοιπόν να συνταχθεί ένας και μοναδικός ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ από όπου θα διορίζονται μόνιμοι και αναπληρωτές (με πραγματική και όχι πλασματική προϋπηρεσία)ο καθένας με τη σειρά του καρτερικά όπως κάνουμε τα τελευταία χρόνια.Αφού λοιπόν προσληφθούμε και παρουσιαστούμε να καταθέτει ο καθένας τα χαρτιά του(κοινωνικά κριτήρια,δυσπρόσιτα σχολεία και ό,τι άλλο διαθέτει)να μοριοδοτείται αναλόγως και μέσα από ένα καινούριο δίκαιο αντικειμενικό πίνακα κάθε πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας να έχει σειρά τοποθέτησης,μετάθεσης ή απόσπασης. Έτσι θα σταματήσει το αδιάκοπο ανόητο παιχνίδι "Ο θάνατός σου,η ζωή μου" και θα ανταμειφθούν και οι κόποι όλων όσων έχουν υπηρετήσει σε δυσπρόσιτα.Να μοριοδοτούνται (οχι με διπλασιασμό,αλλά με νέο τρόπο μοριοδότησης,όπως για παράδειγμα η μοριοδότηση για γάμο και παιδιά )όσοι έχουν υπηρετήσει σε δυσπρόσιτα,αλλά μόνο αφού προσληφθούν. Αν ισχύσει ο διπλασιασμός για τα δυσπρόσιτα πολλοί εκπαιδευτικοί που για τους δικούς τους προσωπικούς λόγους(υγεία,οικογένεια κτλ)επέλεξαν να μη πάνε σε δυσπρόσιτα σχολεία,κινδυνεύουν να μη δουλέψουν ή να χάσουν πραγματική προϋπηρεσία και από τον πίνακα διορισμών επειδή άλλοι συνάδελφοι με λιγότερα χρόνια πραγματικής,αλλά περισσότερα πλασματικής προϋπηρεσίας θα τους "φάνε"τη θέση...(για παράδειγμα κάποιος που δουλεύει για 6 χρόνια θα φαίνεται να έχει δουλέψει λιγότερο από κάποιον που δούλεψε 4 χρόνια αλλά σε δυσπρόσιτα,με αποτέλεσμα να προσληφθεί αργότερα και να χάσει από τη πραγματική προϋπηρεσία). Και αναλογιστείτε και το εξής..Το τι χαρακτηρίζεται ως δυσπρόσιτο για τον καθένα είναι υποκειμενικό.. Για παράδειγμα: για μια αναπληρώτρια από Γιάννενα με παιδί είναι δυσπρόσιτο ένα σχολείο στην Πάτρα(δεν χρειάζεται να αναφέρω τις δυσκολίες που συναντά,τις καταλαβαίνετε όλοι)ενώ για μια αναπληρώτρια από τη Σκιάθο(όπου τα σχολεία θεωρούνται δυσπρόσιτα) μια τοποθέτηση στη χώρα του νησιού της είναι ό,τι καλύτερο!!!Ποια θεωρείτε ότι περνάει πιο δύσκολα?????? Ευχαριστώ για την υπομονή σας να διαβάσετε τη γνώμη μου. Εύχομαι σε όλους ένα καλύτερο και πιο δίκαιο μέλλον! ΚΑΛΟ ΔΙΟΡΙΣΜΟ!