Η έννοια των εκπαιδευτικών μονάδων και των ισοδύναμων εκπαιδευτικών μονάδων είναι ασαφής, δεν εξυπηρετεί και δε λύνει κανένα πρόβλημα, ΑΝΤΙΘΕΤΑ θα δημιουργήσει πρόβλημα στους φοιτητές που μετακινούνται στο ERASMUS+, αλλά και στους αποφοίτους των Ελληνικών Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων στην προσπάθεια αναζήτησης είτε περαιτέρω σπουδών είτε εργασίας στον ευρωπαϊκό χώρο. Η διάταξη αυτή απομονώνει την Ανώτατη Εκπαίδευση της χώρας στα στενά πλαίσια της επικράτειας της.ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ η διατήρηση και χρήσησ του παρόντος συστήματος απόδοσης και συσσώρευσης πιστωτικών μονάδων.
Μετά την εφαρμογή του Σχεδίου ΑΘΗΝΑ στα ΤΕΙ πολλές ειδικότητες συγχωνεύτηκαν και αποτέλεσαν κατευθύνσεις Τμημάτων. Σε αρκετές περιπτώσεις μιλάμε για εισαγωγικές κατευθύνσεις οι οποίες δεν σχετίζονται γνωστικά η μία με την άλλη. Πως είναι δυνατόν να δίνεται πτυχίο στη βασική ειδικότητα δηλ στον τίτλο του Τμήματος όταν ο φοιτητής έχει παρακολουθήσει ένα ξεχωριστό πρόγραμμα σπουδών το οποίο μπορεί να έχει το πολύ 20% μαθήματα της βασικής ειδικότητας του Τμήματος. Τι θα γίνει με τα επαγγελματικά δικαιώματα των κατευθύνσεων που ήταν ξεχωριστα Τμήματα και τώρα έγιναν λενα συνοθύλευμα .
ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ για να μπορέσει να εφαρμοστεί σωστά η παρούσα παράγραφος να επανέλθουν τα Τμήματα στη μορφή προ σχεδίου ΑΘΗΝΑ, με μέριμνα για τους φοιτητές του σχεδίου ΑΘΗΝΑ, ειδάλλως να αποσυρθεί η εν λόγω παράγραφος.
Η έννοια των εκπαιδευτικών μονάδων και των ισοδύναμων εκπαιδευτικών μονάδων είναι ασαφής, δεν εξυπηρετεί και δε λύνει κανένα πρόβλημα, ΑΝΤΙΘΕΤΑ θα δημιουργήσει πρόβλημα στους φοιτητές που μετακινούνται στο ERASMUS+, αλλά και στους αποφοίτους των Ελληνικών Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων στην προσπάθεια αναζήτησης είτε περαιτέρω σπουδών είτε εργασίας στον ευρωπαϊκό χώρο. Η διάταξη αυτή απομονώνει την Ανώτατη Εκπαίδευση της χώρας στα στενά πλαίσια της επικράτειας της.ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ η διατήρηση και χρήσησ του παρόντος συστήματος απόδοσης και συσσώρευσης πιστωτικών μονάδων. Μετά την εφαρμογή του Σχεδίου ΑΘΗΝΑ στα ΤΕΙ πολλές ειδικότητες συγχωνεύτηκαν και αποτέλεσαν κατευθύνσεις Τμημάτων. Σε αρκετές περιπτώσεις μιλάμε για εισαγωγικές κατευθύνσεις οι οποίες δεν σχετίζονται γνωστικά η μία με την άλλη. Πως είναι δυνατόν να δίνεται πτυχίο στη βασική ειδικότητα δηλ στον τίτλο του Τμήματος όταν ο φοιτητής έχει παρακολουθήσει ένα ξεχωριστό πρόγραμμα σπουδών το οποίο μπορεί να έχει το πολύ 20% μαθήματα της βασικής ειδικότητας του Τμήματος. Τι θα γίνει με τα επαγγελματικά δικαιώματα των κατευθύνσεων που ήταν ξεχωριστα Τμήματα και τώρα έγιναν λενα συνοθύλευμα . ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ για να μπορέσει να εφαρμοστεί σωστά η παρούσα παράγραφος να επανέλθουν τα Τμήματα στη μορφή προ σχεδίου ΑΘΗΝΑ, με μέριμνα για τους φοιτητές του σχεδίου ΑΘΗΝΑ, ειδάλλως να αποσυρθεί η εν λόγω παράγραφος.