• Σχόλιο του χρήστη 'ΧΡΙΣΤΟΣ' | 25 Νοεμβρίου 2009, 20:42

    Κ. υπουργέ, είμαι και γω ένας από τους χιλιάδες, άτυχους εκπαιδευτικούς που πλέον φέρει και τη ρετσινιά του <>. Θεσπίστηκε ένας διαγωνισμός και μάλιστα γραπτός στου οποίου το βωμό της δήθεν αξιοκρατίας θυσιάστηκε η υπόληψη του εκπαιδευτικού κόσμου. Καμιά κατηγορία επιστημονικού προσωπικού τόσο στη χώρα μας όσο και στην υπόλοιπη Ευρώπη (αν επιμένουμε να θέτουμε το μέτρο σύγκρισης μας εκεί) δεν υποβιβάζει τόσο πολύ ανθρώπους και γνώσεις. Καλός εκπαιδευτικός δεν είναι εκείνος που κλείνεται στο σπίτι 2-3 χρόνια, έχοντας μεσάνυχτα για την εκπαιδευτική πραγματικότητα, που πηγαίνει σε <> πληρώνοντας 3-4000 χιλιάδες ευρώ και τελικά περνά τη βάση της λεγόμενης επιτυχίας και διορίζεται. Αλήθεια υπάρχει κάποια έρευνα που αποτυπώνει την ποιοτική διαφορά όσων έχουν διοριστεί μέσω ΑΣΕΠ από τους υπόλοιπους; Η παιδεία μας έγινε μήπως καλύτερη; Άλλωστε ποιοι είναι εκείνοι που διαθέτουν τόσο χρόνο και χρήμα για να ανταποκριθούν σε ένα τέτοιο διαγωνισμό; Οι έχοντες. Εμείς οι υπόλοιποι κ. υπουργέ τρέχουμε μέρα-νύχτα για να κάνουμε αυτό που σπουδάσαμε όσο το δυνατό καλύτερα. Γιατί διαφορετικά ο νόμος της αγοράς είναι σκληρός. Δεν είσαι καλός- φεύγεις. Ο πραγματικός ΑΣΕΠ λοιπόν βρίσκεται στα φροντιστήρια, εκεί που μαζί με γονείς και παιδιά κάθε χρόνο προετοιμάζουμε αριστούχους. Είμαι 34 ετών και ακόμη ακούω την ίδια κουβέντα που άκουγα και στα 7, στα 12 , στα 16. ΔΙΑΒΑΣΕ.Αν είναι δυνατόν!!!πόσο ακόμη. Μπήκα στη φιλοσοφική με 18,3, πήρα πτυχίο με 8, πήρα μεταπτυχιακό με άριστα, διδάσκω 10 χρόνια και είμαι ΑΠΟΤΥΧΩΝ!Δηλαδή αποτυχημένος!! Πολύ ωραία. Τότε προτείνω στις 3 αποτυχίες να μας αφαιρείται το πτυχίο και η άδεια διδασκαλίας.Έτσι για τιμωρία επειδή δε διαβάζουμε. Ας σοβαρευτούμε όλοι μας επιτέλους σ' αυτήν τη χώρα. Δεν είμαι από κείνους που εισηγούνται την κατάργηση του ασεπ και την επαναφορά της επετηρίδας. Δηλαδή αξιότερος ο γηραιότερος. Θα ήταν λάθος. Τολμώ να σας προτείνω έναν περισσότερο αντικειμενικό τρόπο κατάταξης σε μια ενιαία λίστα ανά ειδικότητα από την οποία θα τροφοδοτούνται όλες οι δομές μάθησης που ελέγχονται από το υπουργείο παιδείας. Το σύνολο των μορίων να έχει αρκετές μετρήσιμες συνιστώσες. Ειδικότερα. 1.βαθμός εισαγωγής του συγκεκριμένου ατόμου στο πανεπιστήμιο. Έτσι ανταμείβεται η προσπάθεια όλων των ετών. Για παράδειγμα προσωπικά εισήχθην στη φιλοσοφική με 18.3 ενω πριν δύο χρόνια στην ίδια σχολή στην Καλαμάτα εισήχθησαν υποψήφιοι με 13.7. ΑΔΙΚΙΑ. 2. Να προσμετράται ο βαθμός του πτυχίου και τα έτη σπουδών. Κάποιος που ολοκλήρωσε τις σπουδές του στα 4 χρόνια να παίρνει το ανώτερο της μοριοδοτησης. 3. τιτλοι μεταπτυχιακών και διδακτορικών να μοριοδοτούνται 4. Να προσμετράται και η όποια εκπαιδευτική προϋπηρεσία από φροντιστήρια , ιεκ, κεκ, ιδεκε (δια βίου μάθηση ) 5.γνώσεις η/υ, ξένων γλωσσών να συνεκτιμώνται, όχι όμως στο βαθμό εκείνο που κάποιος με 2 πτυχία ξένων γλωσσών να υποσκελίζει το μεταπτυχιακό ή διδακτορικό. 6.Τέλος να υπάρχει ο ΑΣΕΠ όχι όμως με τη μορφή που έχει σήμερα. Χωρίς βάση. Όσα μόρια συγκεντρώνει κάποιος να προστίθενται στα υπόλοιπα που περιέγραψα παραπάνω και να μην είναι προ απαιτούμενος. Θεωρώ ότι έτσι καταγράφεται συνολικότερα η προσωπικότητα, ο αγώνας ζωής κάποιου και όχι κρίνοντάς τον σε μια εξευτελιστική διαδικασία χωρίς πρακτικά αποτελέσματα.