Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Ακρίτας | 4 Δεκεμβρίου 2009, 02:09
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θέλοντας να συμβάλλω στον διαλόγο που εξελίσσεται θα επιθυμούσα να προσθέσω μερικές μόνο προτάσεις: 1. Η κατάληψη θέσης Δ/ντή Εκπαίδευσης ή Σχολικού Συμβούλου πρέπει να προϋποθέτει 20ετή τουλάχιστον διδακτική προϋπηρεσία και τουλάχιστον μια θητεία σε θέση Δ/ντή Σχολείου. 2. Οι δυο βασικές κατηγορίες, ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ & ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΤΙΤΛΟΙ ΣΠΟΥΔΩΝ (διδακτορικά - μεταπτυχιακά - ξένες γλώσσες - Η/Υ)να μοριοδοτούνται ισόποσα στο ανώτατο όριό τους. π.χ έως 40 μόρια για κάθε κατηγορία, (40 + 40 = 80 μόρια) 3. Η συνέντευξη στο 20% του συνόλου ( έως 20 μόρια) 4. Οι επιπλέον τίτλοι να μοριοδοτούνται μόνο αν έχουν συνάφεια με τοην ζητούμενη θέση. 5. Οι αιρετοί στα υπηρεσιακά συμβούλια να επιβλέπουν τη νομιμότητα της διαδικασίας και όχι να βαθμολογούν. 6. Τα στελέχη να επιμορφώνονται σε από δημόσιο φορέα πριν την ανάληψη των καθηκόντων τους και κατά τη διάρκεια αυτών. 7. Τα στελέχη να αξιολογούνται με μετρήσιμα κριτήρια στη λήξη της θητείας τους.