Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Κατερίνα Γ. | 29 Ιουνίου 2015, 01:34
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι ανήκουστο να διαχωρίζεται η προϋπηρεσία ατόμων που έχουν τελειώσει δάσκαλοι ή νηπιαγωγοί και έχουν επιπλέον εξειδίκευση στην ειδική αγωγή. Με αυτόν τον τρόπο άτομα που έχουν τα περισσότερα προσόντα θα μείνουν έξω από την εκπαίδευση αφού θα τους περάσουν και από τους δύο πίνακες. Σε περίπτωση που τους ζητηθεί να επιλέξουν πίνακα είναι λες και τους κοροϊδεύουν αφού στην ειδική αγωγή από πέρυσι με υπουργική απόφαση προτάσσονται οι 61,71 και αν δεν αλλάξει κάτι θα βρεθούν μετά από εξειδικευμένες σπουδές και πολλά χρόνια εργασίας στο χώρο αυτό να πετιούνται έξω από τον πίνακα και να περνάνε μπροστά άτομα χωρίς ούτε μία μέρα προϋπηρεσία και επιπλέον να μην μπορούν να χρησιμοποιήσουν την προϋπηρεσία τους ούτε στον πίνακα βάσει του βασικού τους πτυχίου. Η προϋπηρεσία πρέπει να μετράει και στους δύο πίνακες, αλλιώς εξασφαλίστε σε αυτά τα άτομα σε περίπτωση επιλογής ειδικής αγωγής, ίση μεταχείριση στον πίνακα ΕΑΕ, ή διαφορετικό πίνακα μόνο για αυτούς για τμήματα ένταξης, παράλληλες στηρίξεις και ΚΕΔΔΥ. Αυτές εξάλλου είναι δομές στις οποίες κάποιος πρέπει να έχει επάρκεια γενικής και ειδικής αγωγής και ποιος μπορεί να είναι καλύτερα εκπαιδευμένος από ένα δάσκαλο ή νηπιαγωγό με εξειδίκευση στην εiδική αγωγή;