Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 44: Λειτουργία της Τράπεζας Θεμάτων Διαβαθμισμένης ΔυσκολίαςΣχόλιο του χρήστη Εκπαιδευτικός | 29 Ιουνίου 2015, 01:23
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η ΤΘΔΔ θα πρέπει να ενσωματωθεί και πάλι στην εκπαιδευτική πράξη κι όχι να τεθεί σε αχρησία. Υπάρχουν πολλά θετικά στοιχεία, τα οποία θα πρέπει να αξιοποιηθούν ( διεθνής βιβλιογραφία) και παράλληλα μπορούν να γίνουν οι απαραίτητες παρεμβάσεις, σε όσα σημεία κρίθηκε ότι δημιούργησαν προβλήματα κατά την εφαρμογή της. Το βασικό είναι να ειδωθεί χωρίς ιδεοληψίες και χωρίς «εκ των προτέρων» απόρριψη. Η «συμβουλευτική» της χρήση να γίνει υποχρεωτική, διότι περιορίζει αυθαιρεσίες, εξασφαλίζει ίση μεταχείριση για τους μαθητές όλων των σχολείων και εμπλουτίζει τα εκπαιδευτικά εργαλεία στο ελληνικό σχολείο. ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ: -Πιλοτική εφαρμογή και ενημέρωση/επιμόρφωση των εκπαιδευτικών για την ενσωμάτωση της ΤΘΔΔ στην εκπαιδευτική πράξη. -Αξιοποίηση θεμάτων της ΤΘΔΔ ως παραδείγματα αξιολόγησης κατά τη διδασκαλία από τους εκπαιδευτικούς κι όχι αυτούσια διδασκαλία των θεμάτων της Τράπεζας -Παρεμβάσεις για εύκολη χρήση της από μαθητές και εκπαιδευτικούς (κατανομή των θεμάτων κατά ενότητα, φιλική πλατφόρμα, μικρότερος αριθμός θεμάτων ανά γνωστικό αντικείμενο κλπ ) -Επιλογή όλων των θεμάτων από την ΤΘΔΔ για τις γραπτές προαγωγικές εξετάσεις από τον ίδιο τον διδάσκοντα και όχι τυχαία κλήρωση για κάθε σχολείο