Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΕΛΕΝΗ | 29 Ιουνίου 2015, 01:20
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Συμφωνώ με το άρθρο 2 σχετικά με τη μη προσμέτρηση της προϋπηρεσίας σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες κατά το χρονικό διάστημα που οι πίνακες ήταν κλειστοί, διότι η τοποθέτηση ήταν τυχαία. Άλλωστε, πολλές φορές παρατηρείτε καθυστέρηση από πλευράς ΠΥΣΔΕ ως προς τα κενά, με αποτέλεσμα άτομα με χαμηλότερη σειρά στο πίνακα σε επόμενη φάση,να τοποθετούνται σε περιοχές με διπλά μόρια, ενώ οι προηγούμενοί τους στο ίδιο ΠΥΣΔΕ να έχουν τοποθετηθεί προηγουμένως σε περιοχές μη δυσπρόσιτες. Προτείνω, να υπάρχει η επιλογή ξεχωριστά και ονομαστικά στην αίτηση του αναπληρωτή εκ των προτέρων, όπως γινόταν και παλιότερα, ώστε να μην υπάρχουν αδικίες. Απαιτώ τον πλήρη διαχωρισμό των πινάκων της γενικής και ειδικής αγωγής. Η επιλογή των εκπαιδευτικών της ειδικής αγωγής εξ αρχής γίνεται με ειδικά προσόντα (π.χ. ολιγόωρα σεμινάρια , μεταπτυχιακά ενός έτους χωρίς πιστοποιητικά γλωσσομάθειας κτλ.). Ο ευαίσθητος χώρος της ειδικής αγωγής πρέπει να στελεχωθεί με άτομα που το αγαπάνε και όχι μόνο για τη μεταφορά της προϋπηρεσίας στον πίνακα της γενικής με σκοπό το διορισμό. Γίνεται ουσιαστικά καταστρατήγηση των πινάκων της γενικής από άτομα που ούτε είναι επιτυχόντες ΑΣΕΠ, ούτε είχαν προηγουμένως μεγάλες προϋπηρεσίες. Προτείνω τη σύσταση οργανικών θέσεων στην ειδική αγωγή. Γιατί τα μεταπτυχιακά ή διδακτορικά γενικής αγωγής δεν αναγνωρίζονται γιατί τη μισθολογική εξέλιξη, όπως γίνεται στην ειδική? Συμφωνώ με το άρθρο 7 και τις άδειες αναπληρωτών. Προτείνω επιπλέον να συμπεριληφθούν ρυθμίσεις σχετικά με την εξίσωση των αδειών των αναπληρωτών και των μονίμων. Η άδεια ανατροφής π.χ.? Ούτε καν η 6μηνη άδεια του ΙΚΑ, για την οποία πληρώνουμε τόσες εισφορές? Οι αναπληρωτές έχουν τις ίδιες υποχρεώσεις με τους μόνιμους στο σχολείο, γιατί όχι και τα ίδια δικαιώματα? Γιατί μόνο 15 ημέρες άδεια αναρρωτική? Σε σοβαρά προβλήματα υγείας, ο αναπληρωτής χάνει την προϋπηρεσία του και η απουσία του άνω των 15 ημερών είναι αιτία απόλυσης, σύμφωνα με τη μνημονιακή πολιτική. Τι συμβαίνει με τη προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των ιδιωτικών εκπαιδευτικών από το 2010 και μετά? Δεν αναφέρεται πουθενά στο άρθρο 47. Προτείνω να προσμετράται μόνο η προϋπηρεσία που αποκτήθηκε ΜΟΝΟ από πρόσληψη σε δημόσια σχολεία πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αρμοδιότητας του Υπουργείου ΠΟ.ΠΑΙ.Θ λόγω των παρακάτω επιχειρημάτων: α) η πρόσληψη των εκπαιδευτικών αυτών έχει γίνει με όρους που δε συνάδουν τις περισσότερες φορές με τις συνταγματικές αρχές της ισονομίας και αξιοκρατίας αφού, αν και υπάρχει επετηρίδα ιδιωτικών εκπαιδευτικών του Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ η σειρά αυτή δεν τηρήθηκε ποτέ από τους ιδιοκτήτες ιδιωτικών σχολείων β) οι προϋπηρεσίες αυτών των απολυόμενων εκπαιδευτικών είναι κατά πολύ μεγαλύτερες( ακόμα και πάνω 20έτη) από αυτές των αναπληρωτών δημοσίων σχολείων και έτσι είναι σίγουρο ότι αυτοί φωτογραφικά θα καταλάβουν τις λιγοστές για την εποχή προσλήψεις όπως έγινε και στην περίπτωση των εκπαιδευτικών του ΟΑΕΔ. Είναι δίκαιο ,αφού ωφελούνται μπαίνοντας στον πίνακα αναπληρωτών ως απολυόμενοι να δουλέψουν ως αναπληρωτές πρώτα και με τη δημόσια αυτή προϋπηρεσία τους να διεκδικήσουν μετέπειτα μια θέση μόνιμου διορισμού. Ευχαριστώ.