Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Ανδρέας Λίτσας | 4 Δεκεμβρίου 2009, 02:25
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κα υπουργέ, ανήκω στον κλάδο των ΠΕ02 Φιλολόγων. Έχω πάρει το πτυχίο μου από το 2006 και έχω επίσης ένα μεταπτυχιακό, το οποίο με πολύ κόπο απέκτησα. Με το υπάρχον σύστημα, δυστυχώς, δεν έχω καμία ελπίδα διορισμού παρά τους επιπλέον τίτλους σπουδών, καθώς προηγούνται αυτοί με την προϋπηρεσία. Εκτιμώ, όχι μόνον για το δικό μου το συμφέρον αλλά και για την γενικότερη αξιοκρατία του συστήματος πως θα πρέπει επιτέλους να αναγνωρίζονται τα πραγματικά προσόντα των εκπαιδευτικών και όχι μόνο η προϋπηρεσία. Δεν γίνεται να τα ισοπεδόνουμε όλα και να μπαίνουμε όλοι στο ίδιο σακί. Ακόμη, θα 'θελα να εκφράσω την υποστήριξή μου στις μεταρρυθμίσεις που προωθείτε, δεδομένου ότι είναι πιο αξιοκρατικό να προηγούνται, να διορίζονται και εν τελει να αναγνωρίζονται οι εκπαιδευτικοί με τα επιπλέον προσόντα, όπως μεταπτυχιακά και διδακτορικά, για την πιο καλύτερη λειτουργία του συστήματος. Είναι κοινωνική αδικία αγαπητοί να έρχομαι δεύτερος επειδή επένδυσα στην επιπρόσθετη γνώση με την απόκτηση Master σε Ελληνικό Πανεπιστήμιο και να προηγείται κάποιος μόνο και μόνο επειδή είναι πολύτεκνος ή έχει κάποια προϋπηρεσία. Επίσης, θεωρώ πολύ σημαντικό βήμα, που ενισχύει την αξιοκρατία, τον διορισμό των ωρομισθίων μέσω ΑΣΕΠ, όπως κ αυτών που έργάζονταν στην πρόσθετη ενισχυτική στήριξη με συγκεκριμένα κριτήρια και όχι με κομματικά, όπως γίνονταν έως τώρα. Προσωπικά είχα νιώσει πολύ έντονη την αδικία βλέποντας να διοριζονται συνάδελφοι με χαμηλότερο βαθμό πτυχίου κ με μικρότερη διάρκεια κτήσης του. Τέλος αξιοποιείστε το ένα δις ευρώ υλοποιώντας τα ολοήμερα σχολεία σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης μειώνοντας και τα ποσοστά της ανεργείας και παράλληλα την παραπαιδεία που καλπάζει. Ελπίζω να βοήθησα καταθέτοντας τις απόψεις μου, οι οποίες εκφράζουν κ το μεγαλύτερο μέρος της κοινωνίας.