Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Γιώργος Μ. | 4 Δεκεμβρίου 2009, 02:31
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμη κυρία Υπουργέ Τα τελευταία χρόνια εργαζομαι ως ωρομίσθιος καθηγητής Πληροφορικής σε όλες τις βαθμίδες της Δημόσιας Εκπαίδευσης. Θα ήθελα να σας αναφέρω μερικά απ τα παράδοξα του κλάδου μας (ΠΕ19-ΠΕ20) ελπίζοντας να σας προβληματίσω εν όψει των αλλαγών που προτίθεστε να κάνετε.. Πρέπει να είμαστε ισως ο μόνος κλάδος στον οποίο οι διαγωνιζόμενοι ΠΕ19 (Απόφοιτοι Πληροφορικής Πανεπιστημίων) κ ΠΕ20 (Αποφοιτοι Πληροφορικής Ανώτατων Τεχνολογικών Ιδρυμάτων) διαγωνίζοντε για την ίδια θέση με διαφορεικές βάσεις... Ποτέ μου δεν κατάλαβα για ποιον λόγο υπάρχει η ποσόστοση 60% ΠΕ19 κ 40% ΠΕ20.... Γιατί να μην είναι 50-50 ή 20-80 ή 90-10? Βασικά ποιος ο λόγος ύπαρξης ποσόστοσης? Ας διαγωνιστούμε κ ας διοριστεί ο καλύτερος.. Γιατί το υπουργείο επιλέγει για την ίδια θέση κάποιον συνάδελφο που έγραψε 56% κ όχι αυτόν που έγραψε 75%? Μας αρεσει αυτό σαν Κοινωνία? 2. Με το ως τώρα σύστημα πρόσληψης (διοριστέων-αναπληρωτών-ωρομισθίων) δίνονταν η απολυτη πρόταξη σε κατεχοντες τίτλο παιδαγωγικής επάρκειας.. Δηλαδή κάποιος που έγραψε στον ΑΣΕΠ 100% είναι χειρότερος από κάποιον που έγραψε στον ΑΣΕΠ 55% αλλά έχει πιστοποιητικό Παιδαγωγικής επάρκειας.. Μα τότε τα παιδαγωγικά στον ΑΣΕΠ τι τα γράφουμε???? Μας αρέσει κ αυτό σαν κοινωνία? Να έρχεται ο άριστος δεύτερος πίσω από τον μέτριο?? Είναι αξιοκρατικό κ αντικειμενικο? Το ίδιο συμβαίνει και στην επιλογή των αναπληρωτών-ωρομισθίων Είναι αξιοκρατικό συνάδελφος με 40 ΜΗΝΕΣ προυπηρεσίας να είναι πίσω από συνάδελφο με 5 ¨ΩΡΕΣ??????????? Κ εάν λάβουμε κ υπ οψην μας ότι Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής Επάρκειας αποκτάτε α)Με φοίτηση στην ΑΣΠΑΙΤΕ β)Με παρακολούθηση συγκεκριμένων μεταπτυχιακών προγραμμάτων στα οποία ένα από τα κριτήρια εισαγωγής -ίσως κ το βασικότερο- είναι κ η προφορική συνέντευξη καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι κάπου στο δρόμο την χάσαμε την Αξιοκρατία... Προσωπικά πιστεύω ότι η ΠΛηροφορική πλέον κακώς κατατάσσεται στις μη καθηγητικές ειδικότητες... Κάνουμε μάθημα στα Δημοτικά κάνουμε μάθημα στα Γυμνάσια, στα Λύκεια, στα ΑΤΕΙ, στα ΚΕΕ στα προγράμματα του ΙΔΕΚΕ.. Είμαστε ο κλάδος με τις περισσότερες ώρες διδασκαλίας ανα άτομο σε δημόσιους φορείς.. κ όμως το Υπουργείο αρνείτε κατηγορηματικά να αποδεχτει τα τμήματα πληροφορικής σαν καθηγητικές σχολές.. Παρόλο αυτα όμως κάθε χρόνο επιλέγει πολλές εκατοντάδες από εμάς τους ανεκπαιδευτους κ παδαγωγικα ακατάρτιστους να κάνουμε μάθημα στα παιδιά μας στους φοιτητές μας στους γονείς μας κτλ κτλ.. Μέχρι και εκπαιδευτές εκπαιδευτών έχουμε κάνει.. Έλεος πια κατάνταει ανέκδοτο...Αμα δεν θέλει το Υπεπθ να μας βαφτίσει καθηγητές ας μας εκπαιδεύσει... Μην κρύβετε πίσω από το δάχτυλό του. Κ το χειρότερο επιλέγει ένα μόνο απο τα 50 τμήματα πληροφορικής κ το βαπτίζει εν μία νυκτί καθηγητικό... Κ αυτο μας αρέσει σαν κοινωνία... Ας ελπίσουμε σε καλύτερες μέρες