Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΔΕΣΠΟΙΝΑ | 4 Δεκεμβρίου 2009, 02:49
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αγαπητή υπουργέ, Γράφω πρώτα από όλα σαν γονιός και μάλιστα 4 παιδιών. Μετά σαν εκπαιδευτικός του ιδιωτικού τομέα, έχοντας περάσει από φροντιστήρια τα απογεύματα (για 10 χρόνια) σχεδόν πάντα με παράλληλη πρωινή εργασία στον ιδιωτικό τομέα, μετά για 8 χρόνια στη ΜΟΔ ΑΕ του υπουργείου Οικονομίας σαν στέλεχος της Μονάδας Οργάνωσης Υποστήριξης της ΕΔΑ ΠΚΜ (μεγάλο σχολείο η εταιρεία αυτή). Έχετε σκεφτεί ότι δεν αρκεί να επιλέγουμε τους καλύτερους εκπαιδευτικούς (οι οποίοι περιμένουν στην ουρά, όντας πολλές χιλιάδες) και μόλις αναλαμβάνουν καθήκοντα να αποκτούν τη νοοτροπία του κακού Δημοσίου Υπαλλήλου; Δείτε σας παρακαλώ αν μπορείτε να κάνετε κάτι γι΄ αυτό σαν αναπόσπαστο κομμάτι του διορισμού των εκπαιδευτικών. Επίσης θα σας παρακαλούσα πολύ να φροντίσετε να τηρούνται οι υφιστάμενοι νόμοι και προεδρικά διατάγματα του κράτους και οι εκπαιδευτικοί των Δημόσιων Σχολείων να απασχολούνται στα σχολεία τους καθημερινά για 6 ώρες, έτσι ώστε να έχουν τη δυνατότητα να νιώθουν καλύτερα τη λειτουργία του σχολείου, να έχουν χρόνο για μεταξύ τους και με τον Δ/ντη συνεργασία, να νιώθουν τη σχολική κοινότητα, να κάνουν 3 φορές το χρόνο το υποχρεωτικό βάσει νόμου Σχολικό Συμβούλιο και γενικά να αξιοποιείται το ανθρώπινο δυναμικό στα σχολεία όπως θα έπρεπε. Έτσι και οι προγραμματιστές του προγράμματος του σχολείου θα ηρεμήσουν και θα μπορεί να τους βγαίνει άνετα το πρόγραμμα!! Στείλτε μια ερμηνευτική εγκύκλιο του ΠΔ 201/98 και του νόμου 1566/85 σε όλα τα σχολεία που να λέει ότι οι εκπαιδευτικοί πρέπει να παραμένουν στο σχολείο για 6 ώρες άσχετα από το ωράριο διδασκαλίας τους αναλόγως της προϋπηρεσίας τους, να είναι υποχρεωμένοι να δίνουν ελέγχους προόδου μαθητών Δευτέρα ή Τετάρτη απόγευμα (ανάμεσα 17.30μμ και 20.00μμ), καθώς επίσης και να κάνουν τις σχολικές γιορτές απογευματινές ώρες για να μπορούν να συμμετέχουν οι γονείς. Επειδή δυστυχώς στη χώρα μας υπάρχουν πολίτες πολλών ταχυτήτων ενημερώστε τους εκπαιδευτικούς ότι στον ιδιωτικό τομέα είναι σχεδόν ανέκδοτο η γονική άδεια, καθώς επίσης και ότι πλέον όλες σχεδόν οι γυναίκες εργάζονται οπότε τα πράγματα δεν είναι όπως στο παρελθόν. Επίσης σκεφτείτε εμένα για πχ που έχω 4 παιδιά σε διάφορες βαθμίδες της εκπαίδευσης πόσες μέρες γονικής άδειας χρειάζομαι; Μετά θα πει κάποιος (στον εργασιακό μου χώρο) «μα αυτή λείπει πολλές μέρες», ενώ αν δεν πάω να δω τον εκπαιδευτικό αυτός θα πει «αυτή η μητέρα δεν ενδιαφέρεται για το παιδί της δεν έρχεται άρα δε συνεργάζεται» ... Οι εκπαιδευτικοί απέχουν από τα σχολεία τρεις μήνες ενώ πληρώνονται, είναι τόσο δύσκολο να προγραμματίσουν 3 φορές το χρόνο να πάνε για 2-3 ώρες στο σχολείο απόγευμα και να ικανοποιήσουν το αίτημα όλων των Συλλόγων Γονέων οι βαθμοί και οι γιορτές απόγευμα. Αυτό το επιχείρημα τους ότι δεν πληρώνομαι άρα δεν το κάνω δεν το έχω μόλις καταρρίψει; Κάντε κάτι κυρία Διαμαντοπούλου τουλάχιστον οι νέοι να μην καταντήσουν πολύ σύντομα έτσι. Γιατί οι εκπαιδευτικοί που θέλουν να κάνουν σωστή δουλειά, που θέλουν να συνεργαστούν, που αγαπούν το μαθητή, θα πρέπει να θέλουν να διευκολύνουν τους γονείς. Και πράτοντας το αυτό να μην είναι αυτοί που παίρνουν την ταμπέλα ότι «χαλούν την πιάτσα» και να περιθωριοποιούνται από τους άλλους παλαιούς συναδέλφους τους εκπαιδευτικούς! Είναι κρίμα να έχετε το δικαίωμα να επιλέξετε ανάμεσα σε τόσα άτομα και να μη μπορείτε να επιλέξετε αυτούς που αγαπούν αυτή τη δουλειά και γι΄ αυτό θέλουν να συνεργάζονται τόσο με τα παιδιά όσο και με τους γονείς. Καταλήγω προτείνοντας το αυτονόητο. Να υπάρχει αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και να συμμετέχουν με κάποιο ποσοστό σε αυτήν ΠΡΩΤΑ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ και μετά κι γονείς πέραν της παιδαγωγικής ή διδακτικής τους επάρκειας μέσω ΑΣΕΠ ή άλλου συστήματος εξετάσεων. Κι αυτό να γίνεται σε ετήσια βάση και να λαμβάνεται στη μοριοδότησή τους, είτε σε άλλες κρίσεις τους, είτε για την επιλογή τους σε τόπο εργασίας. Βάλτε το μαθητή και το γονιό μέσα στο κομμάτι αξιολόγηση - επιλογή των εκπαιδευτικών με κάποια ποσόστωση. Πχ να λαμβάνεται υπόψη στην αξιολόγηση του ωρομίσθιου ή αναπληρωτή εκπαιδευτικού. Ευχαριστώ για το χρόνο σας Με εκτίμηση, Γραμματέας του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων Δημοτικού Σχολείου της επαρχίας Θα σας παρακαλούσα να είχα μια απάντηση για το αίτημα μου για την περίφημη εγκύκλιο ώστε να δίνονται οι βαθμοί (τουλάχιστον) απογεύματα Δευτέρας ή Τετάρτης, κάτι που ξαναλέω θα έπρεπε να ισχύει βάσει του Ν. 1566/85 και του ΠΔ 201/98. Πως μπορούμε να εμπιστευόμαστε τη διδασκαλία των παιδιών μας ή τη διοίκηση των σχολείων σε εκπαιδευτικούς που δεν εφαρμόζουν τους νόμους τους κράτους (κάποιοι σίγουρα έχουν πλήρη άγνοια) η που έχουν χάσει το φιλότιμό τους; Να γιατί απαξιώνεται το επάγγελμα του εκπαιδευτικού! Αν τα χρήματα τους φαίνονται λίγα ας μην επιλέξουν να δουλεύουν σε Δημόσιο Σχολείο. Αυτό το μήνυμα πως μπορεί να περάσει μέσα από τις εξετάσεις του ΑΣΕΠ;