Τα θέματα εξετάσεων για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση θα πρέπει κατά τη γνώμη μου να μην προέρχονται από τράπεζα θεμάτων διαβαθμισμένης δυσκολίας κατά ποσοστό 50% και από την Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων κατά ποσοστό 50%, αλλά να προέρχονται από την Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων κατά ποσοστό 100%.
Επίσης στον υπολογισμό του Βαθμού Πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση να μην προσμετράται και ο «Βαθμός Προαγωγής και Απόλυσης»(Β.Π.Α.) αλλά να λαμβάνεται υπόψη μόνο η επίδοση των υποψηφίων στις εξετάσεις για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
Τα θέματα εξετάσεων για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση θα πρέπει κατά τη γνώμη μου να μην προέρχονται από τράπεζα θεμάτων διαβαθμισμένης δυσκολίας κατά ποσοστό 50% και από την Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων κατά ποσοστό 50%, αλλά να προέρχονται από την Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων κατά ποσοστό 100%. Επίσης στον υπολογισμό του Βαθμού Πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση να μην προσμετράται και ο «Βαθμός Προαγωγής και Απόλυσης»(Β.Π.Α.) αλλά να λαμβάνεται υπόψη μόνο η επίδοση των υποψηφίων στις εξετάσεις για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.