Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΓΕΩΡΓΙΑ | 29 Ιουνίου 2015, 06:06
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι απαράδεκτο ακόμα και να γίνεται συζήτηση για μη αναγνώριση προσφερθείσας προϋπηρεσίας..Με δεδομένο λοιπόν ότι διασφαλίζεται η μέχρι τώρα προσφερθείσα προϋπηρεσία των ΠΕ 70.5 και ΠΕ 60,5 και στους δύο πίνακες (Αν και οι 70,5 και 60,5 δεν μπορούν να θεωρηθούν επίσημα πίνακες) είναι παράλογο να μην αξιοποιείς το έμπειρο και εξειδικευμένο εκπαιδευτικό προσωπικό που έχεις (εφόσον εξαντληθούν οι ΠΕ71 και ΠΕ61 φυσικά) σε δομές της ειδικής αγωγής. Ουσιαστικά αν στο μέλλον η προϋπηρεσία, που θα προσφερθεί σε δομές της ειδικής αγωγής, των εκπαιδευτικών με μεταπτυχιακό ή διδακτορικό προσμετράται μόνο στον "πίνακα" των ",50" (αν ισχύσει δηλαδή η ρύθμιση αυτή του πολυνομοσχεδίου) τους αποτρέπεις από το γεγονός να δουλέψουν στην ειδική αγωγή και να αξιοποιηθούν οι γνώσεις, η εξειδίκευση και η εμπειρία τους. Ο μόνος ζημιωμένος από την όλη υπόθεση θα είναι τα παιδιά με τα οποία ασχολείται η Ειδική αγωγή. Ούτως ή άλλως οι "πίνακες" των ",50" δεν θα υφίστανται για πολύ ακόμα γιατί οι θέσεις στην Ειδική αγωγή θα καλυφθούν από μελλοντικούς απόφοιτους των σχολών της ειδικής αγωγής. Πως μπορείς λοιπόν να προσμετρήσεις μια προϋπηρεσία σε έναν πίνακα ο οποίος δεν είναι θεσμικά και νομικά κατοχυρομένος και βραχυπρόθεσμα δεν θα υφίσταται. Άμεση κατάργηση αυτής της Ρύθμισης. Είναι άδικη τόσο για τους εκπαιδευτικούς που δουλεύουν στην ειδική αγωγή όσο και για τα παιδιά που επωφελούνται και βοηθούνται από τις όποιες δομές της ειδικής αγωγής.