Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΕΝΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ | 29 Ιουνίου 2015, 06:11
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ Σύμφωνα με το άρθρο 47 παράγραφος 4 του πολυνομοσχεδίου, που αφορά σε θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, διαχωρίζεται και δεν αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία των αναπληρωτών που έχουν υπηρετήσει σε δομές της ειδικής εκπαίδευσης στους πίνακες αναπληρωτών της γενικής εκπαίδευσης. Με αυτή τη διάταξη εκπαιδευτικοί που κατέχουν ίδιους τίτλους σπουδών κι επομένως ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ και έχουν διδάξει σε δομές της ειδικής εκπαίδευσης, ακολουθώντας τα ίδια προγράμματα σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες, θεωρούνται μάλλον ανίκανοι να διδάξουν σε δομές της γενικής εκπαίδευσης. Εκπαιδευτικοί που απέκτησαν πρόσθετα ακαδημαϊκά προσόντα, που τους έδωσαν την δυνατότητα να εργαστούν σε δομές της ειδικής εκπαίδευσης, έχοντας εργαστεί τα τελευταία χρόνια σε αυτή είναι αναγκασμένοι εάν επιθυμούν να μεταπηδήσουν στην γενική εκπαίδευση να ξεκινούν από μηδενική βάση. Έχοντας εργαστεί και εκπαιδεύσει άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες το έργο τους δεν αναγνωρίζεται ως εκπαιδευτικό για τις δομές της γενικής εκπαίδευσης. Στους εκπαιδευτικούς που εργάστηκαν σε δομές της ειδικής εκπαίδευσης στα πλαίσια του γενικού σχολείου (τμήματα ένταξης, παράλληλη στήριξη) και ακολούθησαν το ίδιο αναλυτικό πρόγραμμα διδασκαλίας με τη δομή στην οποία ανήκαν, δεν αναγνωρίζεται η συγκεκριμένη προϋπηρεσία στους πίνακες της γενικής εκπαίδευσης. Έτσι, υπάρχει κίνδυνος να γίνει διαχωρισμός της εκπαίδευσης των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και των μαθητών χωρίς τις αντίστοιχες ανάγκες, ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΔΙΑΚΗΡΥΞΕΙΣ ΠΕΡΙ ΕΝΤΑΞΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, «ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ» και λοιπών αρχών του κοινωνικού μοντέλου που θα μείνουν μόνον στα λόγια. Δεν είναι ικανός ο εκπαιδευτικός που εκπαιδεύει άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες να διδάξει σε δομές της γενικής εκπαίδευσης το αντικείμενο του βασικού τίτλου σπουδών του; Η εκπαιδευτική του επάρκεια περιορίζεται μόνο στο στενό κύκλο των πρόσθετων προσόντων του; Με αυτή τη λογική τί συμβαίνει με τους μόνιμους εκπαιδευτικούς που έχουν υπηρετήσει και στις δυο δομές ( γενική, ειδική) ; Αν κάποιοι από αυτούς επιθυμούν να διεκδικήσουν θέση διευθυντή, υποδιευθυντή ή σχολικού συμβούλου στο μέλλον σε σχολείο γενικής εκπαίδευσης, η προϋπηρεσία τους στις δομές ειδικής εκπαίδευσης δεν θα αναγνωρίζεται; Μήπως πρέπει να ακυρωθούν και οι διορισμοί που έγιναν και αφορούσαν προϋπηρεσίες που αποκτήθηκαν στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση; Και πώς είναι δυνατόν μία διάταξη να ρυθμίζει κάτι ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΜΕ ΤΡΟΠΟ ΔΥΣΜΕΝΕΣΤΕΡΟ; Για όλα τα παραπάνω: Ζητάμε την απόσυρση της παραγράφου 4 του άρθρου 47, που αφορά σε θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, και την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας τους σε δομές της ειδικής εκπαίδευσης στους αντίστοιχους πίνακες αναπληρωτών της ειδικότητας τους στη γενική εκπαίδευση. TO Δ.Σ.