Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Β. ΔΙΑΚΟΒΑΣΙΛΗΣ | 4 Δεκεμβρίου 2009, 07:47
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1. Όλοι οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να αξιολογούνται, μέσα από μια διαδικασία αξιολόγησης με κριτήρια μετρήσιμα και διαφανή. Να αξιολογηθούν για τη δουλειά τους μέσα στην τάξη, τις πρωτοβουλίες που ανέπτυξαν ως απλοί εκπαιεδυτικοί καθώς και τη δουλειά τους αν άσκησαν διοικητικό έργο και άλλα. Μια πλήρης αξιολόγησηση θα δώσει μια ολοκληρωμένη εικόνα για το ποιος είναι ο εκπαιδευτικός κι έτσι δεν θα χρειάζεται η συνέντευξη. 2. Κατάργηση της συνέντευξης. 3. Απαραίτητη προϋπόθεση τα 15 χρόνια πραγματικής διδακτικής εμπειρίας. 4. Απαραίτητη προϋπόθεση η καλή χρήση των Η/Υ με ( διαπίστωση με ειδικές εξετάσεις). 5. Τα επιπλέον πτυχία, επιμορφώσεις κλπ να προσμετρώνται μόνο αν ειναι σχετικά με την εκπαίδευση και κυρίως με τη διοίκηση σχολικών μονάδων. 6. Απαραίτητη η καλή έστω γνώση μιας ξένης γλώσσας. 7. Καλή και απαραίτητη η επιμόρφωση μετά την επιλογή. 8. Να αυξηθεί η δύναμη του διευθυντή μιας σχολικής μονάδας αλλά και η δύναμη του συλλόγου διδασκόντων. Να αυτονομηθεί σε μεγάλο βαθμό η σχολική μονάδα.( σε προγράμματα, βιβλία, κλπ ) 9. Να ενισχυθούν οι σχολικές μονάδες με επιπλέον πόρους για να βελτιωθεί κια η κτιριακή και η υλικοτεχνική υποδομή τους .