Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Λεονταρίδου Θεοδώρα | 4 Δεκεμβρίου 2009, 08:09
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θεωρώ ότι είναι απόλυτα ορθή η σκέψη για διορισμό εκπαιδευτικών μόνο μετά από επιτυχία στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Αντιλαμβάνομαι την μοριοδότηση της προϋπηρεσίας που προτείνεται (για συνυπολογισμό στον βαθμό του γραπτού διαγωνισμού) ως αναγκαίο κακό, ως κίνητρο για να πάνε οι εκπαιδευτικοί να εργαστούν ως αναπληρωτές σε απομακρυσμένες περιοχές. Αλλά έτσι θα συνεχίζουν να επανδρώνονται τα σχολεία όχι με τους καλύτερους. Μήπως θα πρέπει να επαναξεταστεί και το καθεστώς των ωρομισθίων-αναπληρωτών; Θα μπορούσαν ίσως τα κενά να καλύπτονται από τους μόνιμους με αναθέσεις; ( οι οποίοι λόγω αξιολόγησης που θα πρέπει απαραίτητα να εφαρμοστεί θα είχαν έναν λόγο παραπάνω να ενδιαφερθούν για την ποιότητα του έργου τους;) Θα ήταν καλύτερα να έχουν πρόσβαση στη δημόσια παιδεία μόνον όσοι πήραν την καλύτερη βαθμολογία στο διαγωνισμό. Αυτό διασφαλίζει (κατά το ανθρωπίνως δυνατόν) καλύτερη παιδεία, καλύτερα καταρτισμένους μαθητές με όλα τα συνεπακόλουθα στην λειτουργία της κοινωνίας.