Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Ελευθερια | 29 Ιουνίου 2015, 07:20
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θεωρώ οτι το νομοσχέδιο κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση,αλλα για να ειναι σύννομο με την απόφαση την πρόσφατη απόφαση της ολομέλειας του ΣτΕ σχετικά με τους διορισμούς εκπαιδευτικών -η οποία προβλέπει καταρτιςη πινάκων μόνιμων και αναπληρωτών μόνο μεςω ΑΣΕΠ -θα πρεπει για την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας να προβλέπει ως απαραίτητη προϋπόθεση την επιτυχία στον ΑΣΕΠ.Ετςι θα αποφευχθεί η ενταξη ατόμων στους πίνακες που δεν προςεφεραν τις υπηρεςιες τους στις τυπικές δομές της πρωτοβαθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαιδευςης ,ώστε να αποφευχθούν παράτυποι διορισμοί εκπαιδευτικων που Έγιναν στο παρελθόν (βλέπε διορισμό εκπαιδευτικών που υπηρετούσαν στον ΟΑΕΔ).Να διευκρινιστεί εδώ οτι στη δευτεροβάθμια ο ΑΣΕΠ έπαιξε σημαντικό ρόλο στις προσλήψεις αναπληρωτών και μόνιμων Σε αντίθεση με την πρωτοβάθμια,όπου Η διογκούμενη ανάγκη σε δασκάλους την τελευταία δεκαετία οδήγησε στην απορρόφηση των τελευταίων ,χωρίς να αποτελεί ο ΑΣΕΠ απαραίτητη προϋπόθεση γι αυτο.επομενως πρόκειται για διαφορετικούς όρους πρόσληψης στις δομές της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας ,κατι που αφορά και στην ειδική αγωγή.στη δευτεροβάθμια η πρόσληψη στην ειδική αγωγή γινόταν και γίνεται με τελείως διαφορετικούς όρους απο την πρωτοβάθμια.στη δευτεροβάθμια,όπου υπηρετώ,η πρόσληψη γινόταν και γίνεται μέσω σεμιναρίων στην ειδική αγωγή,μεταπτυχιακών η διδακτορικών τίτλων στο συναφες επιστημονικό πεδίο .θεωρω επομένως δίκαιο να προσμετράται η προϋπηρεσία στη δομή, στην οποία προσφέρθηκε.πχ, αν εργάστηκε κάποιος στην ειδική αγωγή ,να προσμετρηθεί μόνο εκεί.