Ορθώς καταργείται η παραγραφος 18 του αρθρου 36 ν.4186. Ήταν μια καθαρα συντεχνιακή ρυθμιση που συντηρούσε παθογένειες στην εκπαίδευση. Ένα σχολείο μπορει να ειχε 20 ωρες φυσική 20 ωρες βιολογία, 20 ωρες γεωγραφία και 10 χημεία, 3 φυσικούς και 1 γεωλόγο, και έβγαινε υπεράριθμος ο γεωλόγος. Τα πυσδε παρανομουσαν ερμηνεύοντας αυτη την ρυθμιση ότι επιτρέπει να βάζουν 3 χημικούς σε ένα σχολείο ενω εχει 10 ώρες χημείας. Το αποτέλεσμα ήταν ακραιες β αναθέσεις. Πανελλαδικά οι περισσότερες βιολογίες δεν διδάσκονται από βιολόγο. Ήταν ντροπή για την εκπαίδευση. Τώρα μένει να σταματήσουν τις παρανομίες όσοι ερμήνευαν λάθος αυτο το νόμο, και να γινει μια προσπάθεια εξορθολογισμού της κατάστασης προς όφελος των μαθητών, και οχι πάλι να ψαχνουμε να βρούμε που θα κρύψουμε τα συντεχνιακά πλεονάσματα!
Ορθώς καταργείται η παραγραφος 18 του αρθρου 36 ν.4186. Ήταν μια καθαρα συντεχνιακή ρυθμιση που συντηρούσε παθογένειες στην εκπαίδευση. Ένα σχολείο μπορει να ειχε 20 ωρες φυσική 20 ωρες βιολογία, 20 ωρες γεωγραφία και 10 χημεία, 3 φυσικούς και 1 γεωλόγο, και έβγαινε υπεράριθμος ο γεωλόγος. Τα πυσδε παρανομουσαν ερμηνεύοντας αυτη την ρυθμιση ότι επιτρέπει να βάζουν 3 χημικούς σε ένα σχολείο ενω εχει 10 ώρες χημείας. Το αποτέλεσμα ήταν ακραιες β αναθέσεις. Πανελλαδικά οι περισσότερες βιολογίες δεν διδάσκονται από βιολόγο. Ήταν ντροπή για την εκπαίδευση. Τώρα μένει να σταματήσουν τις παρανομίες όσοι ερμήνευαν λάθος αυτο το νόμο, και να γινει μια προσπάθεια εξορθολογισμού της κατάστασης προς όφελος των μαθητών, και οχι πάλι να ψαχνουμε να βρούμε που θα κρύψουμε τα συντεχνιακά πλεονάσματα!