Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Χρήστος Ακράτος | 4 Δεκεμβρίου 2009, 08:23
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Διπλωματούχων Μηχανικών Περιβάλλοντος (ΠΑΣΔΜΗΠ) είναι ο μόνος αναγνωρισμένος φορέας εκπροσώπησης και συλλογικό όργανο (επιστημονικό ομοιοεπαγγελματικό σωματείο) των Μηχανικών Περιβάλλοντος στην Ελλάδα (απόφαση 787/ 4-2-2003, Πρωτοδικείο Αθηνών). θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι κατά τους προηγούμενους διαγωνισμούς για την πρόσληψη εκπαιδευτικών στην Α/θμια και Β/θμια εκπαίδευση(Κλάδοι ΠΕ12, ΠΕ14, ΠΕ17 και ΠΕ18), η ειδικότητα του Μηχανικού Περιβάλλοντος δεν συμπεριλαμβανόταν ούτε στο ΠΕ12 Μηχανικών ούτε στο ΠΕ14 Δασολογίας και Φυσικού Περιβάλλοντος. Το γεγονός αυτό είχε ως συνέπεια τον αποκλεισμό Μηχανικών Περιβάλλοντος από τους διαγωνισμούς, αφού ούτε κατείχαν τα κατά την προκήρυξη προβλεπόμενα προσόντα, ούτε η εξεταστέα ύλη των άλλων ειδικοτήτων μπορούσε να εφαρμοστεί στους Μηχανικούς Περιβάλλοντος. Δεδομένου ότι το πρόγραμμα σπουδών του Διπλωματούχου Μηχανικού Περιβάλλοντος καλύπτει πληρέστερα από κάθε άλλη ειδικότητα τον τεχνολογικό τομέα της Προστασίας και Διαχείρισης Περιβάλλοντος με ειδική αναφορά στην μελέτη και κατασκευή τέτοιων έργων, πιστεύουμε ότι ο αποκλεισμός των Μηχανικών Περιβάλλοντος από την Β/θμια Εκπαίδευση είναι τουλάχιστον αδικαιολόγητος. Μαθήματα όπως: Αρχές Περιβαλλοντικών Επιστημών (Επιλογής Β ΄ τάξης), Διαχείριση Φυσικών Πόρων (Επιλογής της Β΄ τάξης Ενιαίου Λυκείου), Στοιχεία Γεωπονίας και Αγροτική Ανάπτυξη (Επιλογής της Γ΄ τάξης Ενιαίου Λυκείου), Βιομηχανική Παραγωγή και Ενέργεια (Επιλογής της Γ΄ τάξης Ενιαίου Λυκείου), Ιστορία των Επιστημών και της Τεχνολογίας (Επιλογής της Γ΄ τάξης) βρίσκονται μέσα στο βασικό αντικείμενο του Μηχανικού Περιβάλλοντος. Τα προγράμματα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης θα ωφεληθούν σημαντικά επίσης από την παρουσία στην Εκπαίδευση των Μηχανικών Περιβάλλοντος. Πιστεύουμε ότι η αρμόδια ομάδα εργασίας που έχει οριστεί από το ΥΠΕΠΘ για την εισήγηση των κλάδων και ειδικοτήτων που θα συμμετάσχουν στον προσεχή διαγωνισμό δεν θα διαπράξει το ίδιο ατόπημα με παλαιότερους διαγωνισμούς. Με τιμή, Δ.Σ. ΠΑΣΔΜΗΠ