Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης2. Μεταθέσεις και ΑποσπάσειςΣχόλιο του χρήστη Δημήτρης | 4 Δεκεμβρίου 2009, 08:43
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα ήθελα να τονίσω ότι η παραμονή στην οργανική θέση κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση(να μην υπάρχουν συνεχείς μεταβολές στο σχολείο με ό,τι αυτό συνεπάγεται). Μια παράμετρος όμως ουσιώδης είναι ο ανθρώπινος παράγοντας. Με μια απλή ματιά διαπιστώνουμε χιλιάδες εκπαιδευτικών, παντρεμένων να βρίσκονται ακόμη και μετά από πολλά χρόνια εκτός του σπιτιού τους. ΟΣΟΙ ΕΧΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕΤΑΤΡΕΨΕΙ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥΣ ΣΕ ΜΟΝΟΓΟΝΕΪΚΕΣ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ. Ένα τρομερό και ψυχοφθόρο κοινωνικό πρόβλημα. Είτε με ΑΣΕΠ, είτε από πίνακα αναπληρωτών οι νεοδιορισμένοι εκπαιδευτικοί κατά μέσο όρο είναι 32-35 ετών.Μετά από 6 χρόνια υπηρεσίας είναι περίπου 40. Απόσπαση, με ευρύτητα πνεύματος και κατανόησης, για όσους έγγαμους έχουν πάνω από 6 χρόνια υπηρεσίας και παραμονή τους στη νέα θέση για 3 χρόνια. Επίσης για πολλά ΠΥΣΔΕ,ΠΥΣΠΕ ,που δεν έχουν μεγάλη ζήτηση π.χ. νησιών,Ευρυτανίας, ζευγάρια να μπορούν ,εάν επιθυμούν, να αποσπώνται μαζί, έτσι ώστε η οικογένεια να είναι ενωμένη. Αυτό θα συνιστούσε μεγάλη ενθάρρυνση για το δύσκολο έργο τους. Ελπίζω πολλοί εκπαισευτικοί να αναφέρουν τις προτάσεις τους και να ανδείξουν το τεράστιο πρόβλημα. Ευχαριστώ.