Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΓΕΩΡΓΙΟΣ Δ. ΜΠΟΥΛΑΚΗΣ | 4 Δεκεμβρίου 2009, 09:14
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η επιλογή των στελεχών εκπαίδευσης πρέπει να γίνεται στο εξής απολύτως αξιοκρατικά με προσμέτηση μόνο των μετρήσιμων προσόντων και κατάργηση της προσωπικής συνέντευξης. Στα μετρήσιμα κριτήρια να συνυπολογίζονται μόρια για τα ακόλουθα: (Ενδεικτική μοριοδότηση που προφανώς μπορεί να τροποποιηθεί) 1 Διδακτορικό 100 μόρια 2 Μεταπυχιακό 50 3 2ο Πτυχίο 25 4 Χρόνια υπηρεσίας χ2 5 Χρόνια θέσης ευθύνης π.χ. Δ/ντής σχολείου χ4 6 Ξένες γλώσσες: Lower x10 Proficiency x20 7 Συγγραφή βιβλίων χ10 ανά βιβλίο 8 Συγγραφή εργασιών σε έγκιρα περιοδικά χ10 ανά άρθρο 9 Επιμόρφωση στη πληροφορική χ5 το πρώτο επίπεδο, χ10 το δεύτερο 10 Συμμετοχή σε συνέδρια χ2 ανά συνέδριο 11 Εφαρμογή εκπ/κών προγραμμάτων χ2 ανά πρόγραμμα 12 Παρακολούθηση σεμιναρίων χ1 ανά σεμινάριο. Ποιοτικά κριτήρια που πρέπει να προσμετρώνται στην αξιολόγηση είναι: Α Η διαχρονικότητα των προσπαθειών και του έργου του κρινόμενου που υποδηλώνει ενεργό εκπαιδευτικό έως και πρόσφατα. Β Η χωρίς ανώτερο βαθμολογικό περιορισμό προσμέτρηση των προσόντων η οποία δημιουργεί κίνητρο για παραγωγή έργου και ευγενή άμιλλα. Γ Η διαφάνεια με την δημοσιοποίηση στο διαδίκτυο της μοριοδότησης όλων των κρινόμενων για θέση ευθύνης εκπαιδευτικών.