Παρά το γεγονός ότι στο άρθρο 12 του ΠΔ προβλέπεται ρητά η απαγόρευση της εισαγωγής αναλωθέντος καυσίμου για οποιονδήποτε σκοπό και η εισαγωγή ραδιενεργών αποβλήτων με σκοπό τη διάθεσή τους εντός χώρας, αφήνεται ένα «περίεργο» παράθυρο για «να επιτρέπεται η εισαγωγή ραδιενεργών αποβλήτων με σκοπό την επεξεργασία τους» (ενώ απαγορεύεται η διάθεσή τους σε ελληνικό έδαφος), κατόπιν σχετικών διακρατικών συμφωνιών. Στο σημείο αυτό απαιτούνται περισσότερες εξηγήσεις και διευκρινίσεις, όπως για παράδειγμα: ποιες χώρες είναι πιθανό να μας εξαγουν ραδιενεργά απόβλητα προς επεξεργασίας (προφανώς όσες δεν εχουν μονάδες επεξεργασίας); Τι είδους απόβλητα θα είναι αυτά 9τι βαθμού επικινδυνότητας, με δεδομένη την υφιστάμενη κατάσταση στη χώρα μας που έχει περιορισμένα και χαμηλης επικινδυνότητας απόβλητα); Σε ποια εγκατάσταση θα πάνε (στο Δημόκριτο; Μπορεί να τα υποδεχτει;, θα φτιαχτεί νέα εγκατάσταση;)
Παρά το γεγονός ότι στο άρθρο 12 του ΠΔ προβλέπεται ρητά η απαγόρευση της εισαγωγής αναλωθέντος καυσίμου για οποιονδήποτε σκοπό και η εισαγωγή ραδιενεργών αποβλήτων με σκοπό τη διάθεσή τους εντός χώρας, αφήνεται ένα «περίεργο» παράθυρο για «να επιτρέπεται η εισαγωγή ραδιενεργών αποβλήτων με σκοπό την επεξεργασία τους» (ενώ απαγορεύεται η διάθεσή τους σε ελληνικό έδαφος), κατόπιν σχετικών διακρατικών συμφωνιών. Στο σημείο αυτό απαιτούνται περισσότερες εξηγήσεις και διευκρινίσεις, όπως για παράδειγμα: ποιες χώρες είναι πιθανό να μας εξαγουν ραδιενεργά απόβλητα προς επεξεργασίας (προφανώς όσες δεν εχουν μονάδες επεξεργασίας); Τι είδους απόβλητα θα είναι αυτά 9τι βαθμού επικινδυνότητας, με δεδομένη την υφιστάμενη κατάσταση στη χώρα μας που έχει περιορισμένα και χαμηλης επικινδυνότητας απόβλητα); Σε ποια εγκατάσταση θα πάνε (στο Δημόκριτο; Μπορεί να τα υποδεχτει;, θα φτιαχτεί νέα εγκατάσταση;)