Αρχική Πλαίσιο για την διασφάλιση της ποιότηταςΆρθρο 01:Πλαίσιο Διασφάλισης της Ποιότητας στη Δια Βίου ΜάθησηΣχόλιο του χρήστη Θανάσης Κακαργιάς | 11 Δεκεμβρίου 2015, 20:39
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ωραία όλα αυτά αλλά Πως μπορεί ένας οργανισμός να αναβαθμίσει την ποιότητα του όταν δεν έχει αρκετους βαθμούς ελευθερίας; Όταν πχ ένα ΔΙΕΚ όταν δεν έχει αυτονομία στον τρόπο επιλογής και διακράτησης προσωπικού τι να τους κάνει τους δείκτες και τα πρότυπα; Για να μην αναφέρω τον προυπολογισμό μια που ζούμε σε μνημονιακούς καιρούς. Μήπως πρώτα να εφαρμόσουμε το π^3 στον κανονισμό λειτουργείας των ΙΕΚ; ή έστω να τον συμπεριλάβουμε στην διαδικασία αξιολόγησης;