• Σχόλιο του χρήστη 'μεταξας δημ.' | 16 Δεκεμβρίου 2015, 08:26

    Δεν θέλουμε ανέργους για καθηγητές αλλά ανθρώπους με μεταπτυχιακά και διδακτορικά ,όπως επίσης και γνώστες του αντικειμένου που πρόκειται να διδάξουν. Δέν θέλουμε προσλήψεις απο Διευθυντές αλλά μόνιμο προσωπικό, επαρκώς αμοιβόμενο ώστε να μπορεί να φέρει είς πέρας την δύσκολη αποστολή όπως είναι η διδασκαλία σε ενηλίκους. Δεν θέλουμε ωρολόγια προγράμματα, αλλά προγράμματα σπουδών πλήρως διαμορφωμένα απο επαγγελματίες επιστήμονες, ανθρώπους της αγοράς . Δεν θέλουμε ειδικότητες που αντικαθιστούν καταργημένες σχολές γυμνασιακού ή λυκειακού επιπέδου δημιουργώντας μια πανσπερμία σχολών και ειδικοτήτων με διαφορετικά προσόντα απο διαφορετική εκπαιδευτική αφετηρία. Δεν θέλουμε ρυθμιστή μας τον ΕΟΠΠΕΠ, αλλα το υπουργείο παιδείας το οποίο σε συνεχή διαβούλευση με το εκπαιδευτικό προσωπικό θα βρει την χρυσή τομή για απόδοση των αφαιρεμένων επι 20 χρόνια ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ. Θέλουμε διάκριση των ΙΕΚ απο το λύκειο και της 9μηνη μαθητεία των ΤΕΕ Θέλουμε επαγγελματικά δικαιώματα με το πτυχίο. Λέμε οχι στην πιστοποίηση σε ύλη η οποία δεν έχει διδαχθεί με αποτέλεσμα το όριο αποτυχίας να φθάνει το 97%. Θέλουμε την ίδρυση σχολών ΙΕΚ τριετούς σπουδών σε δύο κύκλους, ο Α κύκλος θα διαρκεί 2 έτη και ο δεύτερος ένα έτος και πλήρη επαγγελματικά δικαιώματα στους αποφοίτους στο αντικέιμενο τους. Πλήρη καταργηση της πιστοποίησης, ακολουθώντας το μοτίβο που ισχύει στα ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης τα οποία δεν δίνουν καμμία μορφή πιστοποίησης και κανείς δεν αμφισβητεί την εγκυρότητα των τίτλων τους.