Αρχική Πλαίσιο για την διασφάλιση της ποιότηταςΆρθρο 01:Πλαίσιο Διασφάλισης της Ποιότητας στη Δια Βίου ΜάθησηΣχόλιο του χρήστη ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΚΟΛΛΕΓΙΩΝ | 18 Δεκεμβρίου 2015, 13:36
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το εν λόγω πλαίσιο Διασφάλισης της Ποιότητας στη Διά Βίου Μάθηση (π3), που τίθενται σε διαβούλευση, παρά το γεγονός ότι επικαλείται στους στόχους του την ενθάρρυνση της συμμετοχής των πολιτών στη διά βίου μάθηση, δεν περιλαμβάνει καμία πρόβλεψη για την εξασφάλιση της κινητικότητας μεταξύ των φορέων παροχής υπηρεσιών διά βίου μάθησης. Έτσι, αν και γίνεται ρητή αναφορά σε όλους τους φορείς παροχής υπηρεσιών διά βίου μάθησης (και τους ιδιωτικούς), δεν προβλέπει το παραμικρό για την πιστοποίηση προγραμμάτων/εκροών, ούτε την αναγνώριση πιστωτικών μονάδων για την εκπαίδευση/κατάρτιση που αποκτάται στο πλαίσιο των ιδιωτικών αυτών δομών (Κολλέγια, ΚεΔιΒιΜ), παρά το γεγονός ότι όλα τα παρεχόμενα από τους φορείς αυτά προγράμματα είναι σε γνώση του Υπουργείου Παιδείας. Ο Σύνδεσμος Ελληνικών Κολλεγίων προτείνει την πρόβλεψη πλαισίου πιστοποίησης της εκπαίδευσης και κατάρτισης που παρέχεται στο πλαίσιο των κολλεγίων και των κέντρων διά βίου μάθησης, η οποία θα συμβάλλει στην εν γένει αναβάθμιση του χώρου της μη τυπικής εκπαίδευσης προς όφελος των σπουδαστών. Επιπλέον, στην απαρίθμηση των φορέων παροχής υπηρεσιών διά βίου μάθησης (σελ. 10), προφανώς εκ παραδρομής τα κολλέγια κατατάσσονται στην ίδια κατηγορία μαζί με τα κέντρα διά βίου μάθησης επιπέδου 1 και τα κέντρα διά βίου μάθησης επιπέδου 2 φαίνεται να αποτελούν ξεχωριστή κατηγορία. Θα πρέπει να αλλάξει αυτή η κατηγοριοποίηση, ώστε να αποδίδεται ο διακριτός χαρακτήρας των κολλεγίων έναντι των κέντρων διά βίου μάθησης (επιπέδου 1 και 2).