Δεδομένου των τεράστιων κενών που υπάρχουν στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, θα ήθελα να θέσω το θέμα μετάταξης εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, κατόχων των απαραίτητων προσόντων (διδακτορικών, κ.α.)στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Εξάλλου στο προηγούμενο εξάμηνο είχαν προκηρυχθεί και καλυφθεί θέσεις 407 από δημόσιους υπαλλήλους κατόχους διδακτορικών τίτλων προκειμένου να διευκολυνθεί η διεξαγωγή μαθημάτων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.Θα παρακαλούσα να εξετάσετε πολύ προσεκτικά το θέμα αυτό αφού δεν πρόκειται για πρόσληψη, κάτι το οποίο θα επιβάρυνε τον κρατικό προϋπολογισμό, αλλά για μετάταξη χωρίς μεταβολή των αποδοχών. Δαπάνωνται ήδη κονδύλια για την κάλυψη των αναγκών στα Τμήματα (πρόσληψη με βάση το ΠΔ 407) και πιστεύω ότι οι μετατάξεις σε τμήματα όπου υπάρχουν ανάγκες θα έδινε την λύση σε τέτοια μεγάλα προβλήματα.
Δεδομένου των τεράστιων κενών που υπάρχουν στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, θα ήθελα να θέσω το θέμα μετάταξης εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, κατόχων των απαραίτητων προσόντων (διδακτορικών, κ.α.)στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Εξάλλου στο προηγούμενο εξάμηνο είχαν προκηρυχθεί και καλυφθεί θέσεις 407 από δημόσιους υπαλλήλους κατόχους διδακτορικών τίτλων προκειμένου να διευκολυνθεί η διεξαγωγή μαθημάτων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.Θα παρακαλούσα να εξετάσετε πολύ προσεκτικά το θέμα αυτό αφού δεν πρόκειται για πρόσληψη, κάτι το οποίο θα επιβάρυνε τον κρατικό προϋπολογισμό, αλλά για μετάταξη χωρίς μεταβολή των αποδοχών. Δαπάνωνται ήδη κονδύλια για την κάλυψη των αναγκών στα Τμήματα (πρόσληψη με βάση το ΠΔ 407) και πιστεύω ότι οι μετατάξεις σε τμήματα όπου υπάρχουν ανάγκες θα έδινε την λύση σε τέτοια μεγάλα προβλήματα.