Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Μπάρδα Δήμητρα | 25 Νοεμβρίου 2009, 20:55
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κα Υπουργέ Θεωρώ πως οι εξετάσεις του ΑΣΕΠ, με τον τρόπο που διεξάγωνται μέχρι στιγμής- γραπτή εξέταση- δεν αποτελεί και τον πιο σωστό και δίκαιο τρόπο πρόσληψης εκπαιδευτικού προσωπικού. Αφενός γιατί ο καθένας μπορεί να επιτύχει στις εξετάσεις παπαγαλίζοντας έναν αρκετά μεγάλο όγκο σελίδων (εκεί άλλωστε στηρίζεται και μέχρι σήμερα το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, στην παπαγαλία), αφετέρου γιατί δεν είναι όλοι οι εκπαιδευτικοί ικανοί να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις της διδασκαλίας, πόσο μάλλον να διαπλάθουν χαρακτήρες. Επομένως πιστεύω ότι οι προσλήψεις μέσω ΑΣΕΠ θα ήταν απαραίτητες μόνο αν οι εκπαιδευτικοί περνούσαν από ψυχολογικά τεστ και έπειτα αν εξετάζονταν οι ικανότητές τους στην πράξη. Ειδάλλως προσλαμβάνεται κάποιος που είτε έδωσε ΑΣΕΠ, είτε προσλήφθηκε λόγω προϋπηρεσίας, δεν φαίνεται αν έχει τα κατάλληλα προσόντα.Είναι καθαρά διαδικαστικό. Επιπλέον θα ήθελα να προσθέσω ότι ο τρόπος προσλήψεων που θέλετε να περάσετε τώρα δεν είναι δυνατόν να βρει ανταπόκριση τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο, εκτός αν δεν υπάρχουν τόσες ελλείψεις όσες ακούμε...Πιστεύω ότι το μέτρο αυτό θα έβρισκε πρόσφορο έδαφος τουλάχιστον 5 χρόνια αργότερα.