• Με την τροποποίηση του άρθρου 8 του Ν.4310/2014, η ΓΓΕΤ παραμένει η απόλυτη αρχή σχεδιασμού, υλοποίησης και αξιολόγησης της ΕΣΕΤΑΚ. Η αναβάθμιση ενός φορέα παρακολούθησης όπως η ΓΓΕΤ σε ανώτατο όργανο σχεδιασμού και υλοποίησης Εθνικής Πολιτικής για την Έρευνα αποτελεί καταφανή οπισθοδρόμηση και βρίσκεται σε απόλυτη αναντιστοιχία με την εποχή.
• Είναι εντελώς παράδοξο ο ίδιος φορέας να σχεδιάζει, να υλοποιεί και να αξιολογεί ταυτόχρονα.
• Είναι απαραίτητο να προβλεφθεί διαδικασία εξωτερικής αξιολόγησης της αποτελεσματικότητας της ΓΓΕΤ. Θα πρέπει να υπάρξει πρόβλεψη στο σ/ν ώστε η ΓΓΕΤ να συντάσσει πενταετές επιχειρησιακό σχέδιο και να αξιολογείται με βάση αυτό (και με βάση σχετικούς δείκτες).
• Προτείνεται η θεσμοθέτηση «Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας, Έρευνας και Καινοτομίας»
• Με την τροποποίηση του άρθρου 8 του Ν.4310/2014, η ΓΓΕΤ παραμένει η απόλυτη αρχή σχεδιασμού, υλοποίησης και αξιολόγησης της ΕΣΕΤΑΚ. Η αναβάθμιση ενός φορέα παρακολούθησης όπως η ΓΓΕΤ σε ανώτατο όργανο σχεδιασμού και υλοποίησης Εθνικής Πολιτικής για την Έρευνα αποτελεί καταφανή οπισθοδρόμηση και βρίσκεται σε απόλυτη αναντιστοιχία με την εποχή. • Είναι εντελώς παράδοξο ο ίδιος φορέας να σχεδιάζει, να υλοποιεί και να αξιολογεί ταυτόχρονα. • Είναι απαραίτητο να προβλεφθεί διαδικασία εξωτερικής αξιολόγησης της αποτελεσματικότητας της ΓΓΕΤ. Θα πρέπει να υπάρξει πρόβλεψη στο σ/ν ώστε η ΓΓΕΤ να συντάσσει πενταετές επιχειρησιακό σχέδιο και να αξιολογείται με βάση αυτό (και με βάση σχετικούς δείκτες). • Προτείνεται η θεσμοθέτηση «Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας, Έρευνας και Καινοτομίας»