Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Δημητρίου Κ.. | 4 Δεκεμβρίου 2009, 10:32
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
από Πανούση Χρυσαυγή - — Δεκεμβρίου 3, 2009 @ 12:30 μμ Αξιότιμη κ. υπουργέ, Διατηρήστε τη δίκαιη ρύθμιση που προβλέπει τη μονιμοποίηση των εκπαιδευτικών εκείνων που συγκεντρώνουν 24μηνη υπηρεσία στη δημόσια εκπαίδευση με παράλληλη επιτυχία σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Η ρύθμιση αυτή: - είναι σύμφωνη με το πολιτικό σας πνεύμα, αφού αναδεικνύει την επιτυχία στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ ως βασική προϋπόθεση διορισμού. - αίρει ταυτόχρονα έναν παραλογισμό που είναι ο εξής: καλείται ένας εκπαιδευτικός ως αναπληρωτής λόγω της πολύ καλής ή και άριστης απόδοσής του στο διαγωνισμό (π.χ. ο 101ος στους 100 διοριστέους), γιατί τον εμπιστεύεται η πολιτεία… Είναι άδικο και ανάλγητο να του ζητά να περνά συνεχώς τη διαδικασία του διαγωνισμού μετά την εργασία του ως αναπληρωτή… Αν παρατηρήσετε τον ισχύοντα πίνακα, θα διαπιστώσετε ότι ένας μεγάλος αριθμός αναπληρωτών εργάζεται λόγω των επιτυχιών σε περισσότερους από έναν διαγωνισμούς (τουλάχιστον στους δυο τελευταίους από τους οποίους μπορούν να λάβουν τα μόρια της γραπτής βαθμολογίας τους). Αξιότιμη κ. υπουργέ, Είναι γνωστή η ευαισθησία που έχετε επιδείξει σε ζητήματα αξιοκρατίας αλλά και στο δικαίωμα της εργασίας που κατακτάται με προσωπικό αγώνα και θυσίες ατομικές και οικογενειακές. Γνωρίζετε ότι μια βίαιη ανατροπή προγραμματισμού ζωής και εργασίας γεννά το αίσθημα της αδικίας και την αίσθηση μιας πολιτείας ανάλγητης… Δε θα ήθελα να καταθέσω την προσωπική επαγγελματική μου πορεία, την οποία από την επιστολή αυτή αντιλαμβάνεστε… Γιατί, εκτός των άλλων, το προσωπικό – στην περίπτωσή μας – είναι και συλλογικό. Με εκτίμηση Πανούση Χ. Φιλόλογος