Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Δημητριάδης Χαρ.. | 4 Δεκεμβρίου 2009, 10:07
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
από ΟΜΑΔΑ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ - — Δεκεμβρίου 3, 2009 @ 11:57 πμ Αξιότιμη κα. Υπουργέ, Σε σχέση με τις δηλώσεις σας για τις προτεινόμενες αλλαγές στον τρόπο πρόσληψης μονίμων, αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών, εμείς, μία ομάδα αδιόριστων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, θέλουμε να σας δηλώσουμε τα εξής: Οι αναπληρωτές και ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί που «οργώνουν» σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της την επικράτεια της χώρας μας, καλύπτοντας εκπαιδευτικές ανάγκες, νιώθουμε μεγάλη λύπη και απογοήτευση και αγωνιούμε για το μέλλον το δικό μας, αλλά και των οικογενειών μας. Οι εκπαιδευτικοί προγραμματίζουμε τη ζωή μας με βάση τους ισχύοντες κάθε φορά νόμους και δεν μπορεί να είμαστε πειραματόζωα κανενός, ούτε γίνεται η επιβίωση η δική μας, αλλά και των παιδιών μας να εξαρτάται από τις εναλλαγές των εκάστοτε κυβερνήσεων. Για το λόγο αυτό, η οποιαδήποτε αλλαγή ή κατάργηση των ισχυόντων πινάκων προϋπηρεσίας μας βρίσκει σταθερά αντίθετους. Όλοι οι εκπαιδευτικοί, οι μεγαλύτεροι στην ηλικία, αλλά και οι νεώτεροι ακόμα, που αφήσαμε τις οικογένειές μας και τα αγαπημένα μας πρόσωπα για να καλύψουμε τα διδακτικά κενά ανά την Ελλάδα ως αναπληρωτές και ως ωρομίσθιοι υπομείναμε αυτήν την ψυχοφθόρα και δαπανηρή διαδικασία κυρίως λόγω των μορίων προϋπηρεσίας που λαμβάναμε από αυτήν, και έτσι της προοπτικής του διορισμού μας με βάση τον ισχύοντα μέχρι σήμερα νόμο για τις προσλήψεις των εκπαιδευτικών. Υπάρχουν αμέτρητες περιπτώσεις συναδέλφων, οι οποίοι δέχθηκαν θέση ωρομισθίου εκπαιδευτικού πολύ μακριά από τις εστίες τους με συνέπεια να χρειάζονται να ενοικιάζουν διαμερίσματα στον τόπο εργασίας τους και έτσι τα έξοδα της καθημερινής διαβίωσής τους να είναι πολύ περισσότερα από τα λιγοστά και με καθυστέρηση μηνών αποδιδόμενα έσοδά τους. Γιατί νομίζετε ότι μπήκαν σ’ αυτήν την ταλαιπωρία; Η απάντηση βέβαια είναι ότι το έκαναν για τα μόρια προϋπηρεσίας που θα λάμβαναν, ώστε κάποια στιγμή να διοριστούν στο δημόσιο σχολείο. Κατά τη γνώμη μας, οι όποιες αλλαγές στη νομοθεσία που αφορούν τον ευαίσθητο τομέα της εκπαίδευσης των παιδιών μας πρέπει να γίνονται με μεγάλη προσοχή και μετά από επαρκή χρόνο διαβουλεύσεων με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, δηλαδή με όλους τους συλλόγους εν ενεργεία εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, με όλους τους συλλόγους αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών, και βεβαίως με τους συλλόγους γονέων. Επίσης, η όποια προσπάθεια αλλαγής του υπάρχοντος συστήματος προσλήψεων δε θα πρέπει να ματαιώνει τον προγραμματισμό και τις τεράστιες θυσίες των εκπαιδευτικών, και των οικείων τους, που υπηρέτησαν τη χώρα τους και κάλυψαν τις εκπαιδευτικές ανάγκες των παιδιών της ως αναπληρωτές και ωρομίσθιοι. Εξάλλου, σε μία εποχή που παγκοσμίως ο τρόπος της γραπτής εξέτασης ελέγχεται και επανεξετάζεται ως ο μοναδικός ορθός τρόπος ελέγχου και αξιολόγησης των οποιωνδήποτε γνώσεων και ικανοτήτων, δεν μπορεί η επιτυχία στο διαγωνισμό των εκπαιδευτικών, που γίνεται κάθε δύο χρόνια, να αποτελεί το μοναδικό και «εκ των ων ουκ άνευ» κριτήριο αξιοσύνης και επάρκειας των δοκιμασμένων στην τάξη εκπαιδευτικών. Σε κάθε περίπτωση επιθυμούμε την διατήρηση των ποσοστών των προσλήψεων μόνιμων εκπαιδευτικών, 60% μέσω ΑΣΕΠ και 40% μέσω του πίνακα. Μετά τιμής, Ομάδα αδιόριστων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης