Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Δημητριάδης Χαρ.. | 4 Δεκεμβρίου 2009, 10:50
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
από ΑΝΤΩΝΗΣ ΝΤΕΜΟΣ - http://www.opengov.gr/ypepth — Δεκεμβρίου 3, 2009 @ 12:54 πμ 60%-40%. Να μην αλλάξετε τίποτα στον τρόπο διορισμού των δασκάλων και των νηπιαγωγών Διορθώσεις μπορούν να γίνουν (ασφαλώς να προτάσσονται οι τρίτεκνοι, οι πολύτεκνοι και να αλλάξει ο τρόπος μοριοδότησης σε κάποιες επιπλέον καταρτίσεις των υποψηφίων εκπαιδευτικών και άλλες διορθώσεις.) Αλλά ο τρόπος διορισμού 60%-40% είναι ο πλέον δόκιμος και δίκαιος για όλους. 100% ΑΣΕΠ δεν αποδεικνύει αν ο άλλος θα είναι καλός δάσκαλος. Ούτε βέβαια και ο αναπληρωτής χωρίς εξετάσεις το αποδεικνύει. Υποτίθεται ότι έχουμε ελεγχθεί ήδη στις γνώσεις μας, σε γραπτές εξετάσεις και προφορικές καθώς και σε εργασίες στο Πανεπιστημιο. Τρια χρόνια υποχρεωτικής παραμονης είναι πολλά.Προτείνω 2 χρόνια υποχρεωτικής παραμονής. Δώστε τέλος στην αναστάστωση που έχετε προκαλέσει σε όλη την Ελλάδα. Μην απογοητεύετε τους εκπαιδευτικούς της Α/θμιας που υπήρξαν πρωτοπόροι στους αγώνες, για μια παιδεία στην υπηρεσία του λαού και του έθνους.