Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΓΙΩΡΓΟΣ | 4 Δεκεμβρίου 2009, 10:13
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΓΕΓΟΝΟΣ: Ο νόμος του 2006 με τον οποίο κρίθηκαν οι νυν Σχολικοί Σύμβουλοι “τιμωρεί” όσους έχουν Μεταπτυχιακό και Διδακτορικό στην ίδια επιστήμη, μη αποδίδοντας τα μόρια που αναλογούν σε κάθε πτυχίο αλλά ένα μέρος αυτών. Με τη μοριοδότηση αυτή “εξισώνονται” σχεδόν αθροιστικά το Διδακτορικό, με το Μεταπτυχιακό και το Διδασκαλείο. Αδικούνται έτσι οι υποψήφιοι με Μεταπτυχιακό και Διδακτορικό στην ίδια επιστήμη που έχουν πολύ βαθιά γνώση του χώρου. Ουσιαστικά κα-θηλώθηκαν τα μόρια, ώστε όσοι είχαν πτυχίο Διδασκαλείου και Μεταπτυχιακό να προσεγγίζουν τους διδάκτορες και να κρίνονται πλέον όλα στη διαδικασία της συνέντευξης. ΠΡΟΤΑΣΗ: Να αποδίδονται αθροιστικά όλα τα μόρια όλων των πτυχίων των υποψηφίων. ΓΕΓΟΝΟΤΑ: α) Στη διαδικασία της βαθμολόγησης του συγγραφικού έργου στις τελευταίες κρίσεις συνάδελφοι με αυτοεκδόσεις βιβλίων τους βαθμολογήθηκαν με τα ανώτερα μόρια. Αντίθετα, συνάδελφοι με δημοσιεύσεις πρωτότυπων τεκμηριωμένων εργασιών-βιβλίων σε έγκριτους ελληνικούς εκδοτικούς οίκους βαθμολογήθηκαν με “0” μόρια. β) Ο τελευταίος νόμος για την αξιολόγηση του συγγραφικού έργου προέβλεπε κατηγορίες άρθρων και βιβλίων χωρίς να δίνονται κριτήρια για την αξιολόγηση καθενός απ’ αυτά, με αποτέλεσμα ο κάθε κριτής να αξιολογεί όπως αυτός κρίνει καλύτερα. ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ: α) Οι κριτές-αξιολογητές του συγγραφικού έργου των Σχολικών Συμβούλων να καταθέτουν στη επιτροπή αξιολόγησης τεκμηριωμένη έκθεση και να δικαιολογούν τη βαθμολογία τους. β) Να θεσπιστούν κριτήρια για την αξιολόγηση κάθε δημοσίευσης των υποψηφίων (π.χ., αν η δημοσίευση έγινε στην Ελλάδα ή το εξωτερικό, αν έγινε σε έντυπο μέσο ή σε on-line περιοδικό, αν είναι ερευνητική εργασία ή βιβλιογραφική ανασκόπηση, αν είναι τεκμηριωμένη η εργασία, αν το μέσο δημοσίευσης έχει κριτές). ΓΕΓΟΝΟΣ: Με νόμο έχει αναγνωριστεί η προϋπηρεσία νηπιαγωγών σε Παιδικούς Σταθμούς ως εκπαιδευτική και διδακτική υπηρεσία. Στις τελευταίες κρίσεις υπήρξαν περιπτώσεις που αναγνωρίστηκε μόνο ως εκπαιδευτική υπηρεσία. Σε άλλη περίπτωση δεν αναγνωρίστηκε ούτε ως εκπαιδευτική ούτε ως διδακτική με παράλληλη προτροπή του προέδρου του Συμβουλίου Επιλογής Σχολικών Συμβούλων να προσφύγει η υποψήφια στα αστικά δικαστήρια. ΠΡΟΤΑΣΗ: α) Να εφαρμόζονται οι νόμοι στο σύνολό τους, για όλους τους υποψήφιους και όχι επιλεκτικά. β) Να ηχογραφούνται όλες οι συνεδριάσεις του Συμβουλίου Επιλογής Σχολικών Συμβούλων, ώστε να μπορεί κάποιος να βρει το δίκιο του. ΓΕΓΟΝΟΤΑ: α) Στις τελευταίες κρίσεις κάποιες από τις ερωτήσεις που τέθηκαν στους υποψήφιους Σχολικούς Συμβούλους στη διαδικασία των συνεντεύξεων ήταν και οι ακόλουθες: Ποιος πήρε το Νόμπελ Λογοτεχνίας φέτος. Πες μας τα σημεία στα οποία υστερεί το σχολικό εγχειρίδιο της Ιστορίας ΣΤ΄ Δημοτικού (με παράλληλο άνοιγμα -εκ μέρους του μέλους της επιτροπής- των αντίστοιχων σελίδων εφημερίδας για να δει αν ο υποψήφιος απαντά σωστά). β) Στη διαδικασία των συνεντεύξεων υποψήφιος Σχολικός Σύμβουλος δέχτηκε κριτική (ως μέσο εκφοβισμού;) για απάντησή του από μέλος της επιτροπής. ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ: α) Να ηχογραφούνται όλες οι συνεντεύξεις των υποψηφίων και των συνεδριάσεων των μελών της επιτροπής, ώστε να μπορεί κάποιος να βρει το δίκιο του. β) Να δημιουργηθεί τράπεζα ερωτήσεων για να μην αυθαιρετούν τα μέλη του Συμβουλίου Επιλογής Σχολικών Συμβούλων. ΓΕΓΟΝΟΣ: Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στη χρήση των ηλεκτρονικών υπολογιστών σε β΄ επίπεδο δεν έχει ακόμα εξαπλωθεί σε όλη την Ελλάδα. ΠΡΟΤΑΣΗ: Για λόγους ισονομίας, από τη στιγμή που κάποιοι υποψήφιοι δεν είχαν πρόσβαση σε επιμόρφωση β΄ επιπέδου -άρα δεν είχαν ίσες ευκαιρίες- να μη ληφθεί υπόψη στο νέο νόμο.