Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Κορδωνουρη Ευαγγελια | 4 Δεκεμβρίου 2009, 10:45
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
O αριθμος των προσληψεων ανα ειδικοτητα πρεπει να βρισκεται σε αμεση σχεση με τις διδακτικες ωρες στο προγραμμα μαθηματων για τη συγκεκριμενη ειδικοτητα. Το επισημαινω γιατι αυτος ειναι ενας απο τους κυριαρχους λογους που υπαρχουν καθηγητες με προκλητικα μειωμενο ωραριο στα σχολεια. Ενας τροπος για να επιλυθει εν μερει το προβλημα ειναι η διευρυνση της λιστας μαθηματων δευτερης αναθεσης. Πχ ο κοινωνιολογος μπορει να διδαξει και ιστορια κλπ. Το μαθημα της Θεατρολογιας να το διδασκουν πολλες ειδικοτητες. Αφου ουτως η αλλως κανενας δεν ειναι ειδικευμενος γι΄αυτο. ΥΓ: Ειδικοτητες με προβλημα στην καλυψη ωρων ειναι: οικονομολογοι, κοινωνιολογοι, νομικοι, ξενων γλωσσων κα. Ειναι τεραστια η σπαταλη δημοσιου χρηματος διοτι οι συγκεκριμενες ειδικοτητες πολλες φορες καλυπτουν ωραριο μεχρι δεκα ωρες.