Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΑΛΕΞΙΟΥ ΣΤΡΑΤΟΣ | 4 Δεκεμβρίου 2009, 10:54
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η καλύτερη αξιοκρατική παράμετρος στην κρίση στελεχών εκπαίδευσης, μετά τη φοίτηση σε ειδικά προπαρασκευαστικά προγράμματα σχετικά με τη διοίκηση και την οργάνωση της εκπαίδευσης -[ στα οποία πρέπει να φοιτούν οι υποψήφιοι για διοικητικές θέσεις, εκτός ωραρίου εργασίας φυσικά]- θα ήταν η έως τώρα εθελοντική συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε προγράμματα αγωγής υγείας, περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, Comenius κ. ά. στα οποία συμμετείχαν οι εκπαιδευτικοί γνωρίζοντας ότι δεν θα οφεληθούν σε τίποτα, παρά μόνο κινούμενοι από το φιλότιμο και την διάθεση προσφοράς προς τα παιδιά μας. Όποιος έως τώρα συμμετείχε σε ανάλογα προγράμματα έχει έμφυτη τη διάθεση προσφοράς και φυσικά εως τώρα δεν είχε καμιά αναγνώριση, αντίθετα τα "καλά παιδιά" που μετά από απόσπαση σε πανεπιστήμια βρέθηκαν με μεταπτυχιακά και διδακτορικά [και δη στην Θεολογική Σχολή] ως τώρα είναι οι "ηγέτες μας" που μας διοικούν εν "σοφία".