Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΜΙΧΑΛΗΣ | 5 Αυγούστου 2016, 22:48
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο ΕΛΑΧΙΣΤΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΕ ΤΜΗΜΑ ΕΕΕΕΚ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ 5. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΣ -ΙΣΩΣ 3- ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΣΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΥΣΚΟΛΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΩΝ. ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟ ΦΑΣΜΑ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 5 ΣΕ ΕΝΑ ΤΜΗΜΑ? ΑΥΤΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΤΟΥΝ, ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΕ ΤΜΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΧΡΟΝΟΒΟΡΕΣ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΜΕΣΩ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΩΝ, ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΚΤΛ