Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Μαργαρίτα Σουλτάνη | 5 Αυγούστου 2016, 23:53
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το παρόν νομοσχέδιο θέτει ως τυπικά προσόντα τα διδακτορικά, μεταπτυχιακά Ειδικής Αγωγής, αλλά δεν προσμετρά την αναπηρία άνω του 67% (πιστοποιημένη από ΚΕΠΑ), ενώ και στη φετινή εγκύκλιο Ειδικής Αγωγής, όπως και σε όλες τις προηγούμενες, οι έχοντες αναπηρία μοριοδοτούνταν επιπλέον, ή μπορούσαν με μόνο αυτό το προσόν να ενταχθούν στους εν λόγω πίνακες. Πώς λοιπόν προστατεύονται οι ευπαθείς ομάδες και τα θεμελιωμένα συνταγματικά δικαιώματα των αναπήρων, όταν θέλουμε να μιλάμε για ένα κράτος δικαίου και δη κοινωνικό; Ποια η σημασία της λέξης "μόνιμη" αναπηρία; Τα ΚΕΠΑ πλέον ακόμα και για τις βαριές, ανίατες και χρόνιες παθήσεις χορηγούν γνωματεύσεις διετούς, τριετούς ή πενταετούς ισχύος με συνεχή ανανέωση. Χρειάζεται να εξετασθεί ολικά το νομικό πλαίσιο, ώστε να μην παρθούν αποφάσεις, που θα πλήττουν τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία. Σε κάθε περίπτωση,όπως προβλέπεται και από το Σύνταγμα, πρέπει να υπάρξει πρόνοια για τις ευπαθείς ομάδες.