Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Γιώργος Διαμαντόπουλος | 6 Αυγούστου 2016, 01:15
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καλό είναι να στελεχώνεται ο χώρος της ειδικής αγωγής με τα κατάλληλα στελέχη. Ομως η εκπαίδευση των παιδιών με ειδικές ανάγκες δεν πρέπει να είναι ίδια με το πρόγραμμα των άλλων σχολείων. Εδώ η στόχευση είναι η ΑΥΤΟΝΟΜΗΣΗ αυτών των παιδιών. Η στόχευση είναι να μάθουν δεξιότητες ζωής. Όχι θρησκευτικά, Ιστορία ή επίλυση μαθηματικών εξισώσεων, φυσική ή χημεία... Χρειάζονται επαγγελματική εκπαίδευση ανάλογη των ικανοτήτων τους με αντίστοιχη πρόληψη από την πολιτεία για επαγγελματική αποκατάσταση. Λείπουν χώροι, εξειδικευμένο προσωπικό και άλλα. Οι γονείς των παιδιών με ειδικές ανάγκες δίνουμε καθημερινά έναν αγώνα, προσπαθώντας να εκπαιδεύσουμε τα παιδιά μας και να καλύψουμε το αντίστοιχο κενό της πολιτείας. Όλοι μας έχουμε εναν στόχο: Πως θα μπορέσει το παιδί μας να είναι αυτόνομο όταν θα φύγουμε εμείς από τη ζωή.