Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Κωνσταντίνα | 6 Αυγούστου 2016, 11:28
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Επιτέλους κλείνει ο κύκλος μιας πολυετούς αδικίας κι αποκαθίσταται η νομιμότητα.Έγινε κατανοητό ότι η εκπαίδευση των παιδιών με αναπηρίες δεν αποτελεί προνόμιο αποφοίτων συγκεκριμενων τμημάτων της τελευταίας δεκαετίας.Έρχεται η ΙΣΌΤΙΜΗ ΜΕΤΑΧΕΊΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΏΝ που διαθέτουν τα προσόντα που ορίζονται από τη νομοθεσία για τον χώρο της εαε.Η συγκεκριμένη ρύθμιση για την εαε συνάδει απολύτως με τα επιστημονικά δεδομένα για την εαε.Αλήθεια, ποιοι αντιδρούν στο ότι οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί επιτέλους αποκτούν και πάλι την οργανική θέση πού κατείχαν?Είναι εκείνοι οι ίδιοι αυτοί όσοι αντιδρούν που επικρότησαν κάποτε το απαράδεκτο αρθρο 56.Οποιαδήποτε αντίδραση στις ρυθμίσεις τουτες που φέρνουν την αποκατάσταση της δικαιοσύνης έχουν συντεχνιακά κίνητρα. Και συντεχνιες στην εαε μόνο επιβλαβείς είναι. ΧΊΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΌΣΟΥΣ ΚΑΤΑΝΌΗΣΑΝ ΤΗΝ ΑΔΙΚΊΑ! ΜΠΡΆΒΟ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΊΟ.