Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη θοδωρής | 6 Αυγούστου 2016, 13:50
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στο άρθρο 4 αναφέρει ότι θα μπορούν να μετακινούνται στα Σμεα ακόμα και μόνιμοι με σεμινάριο των 400 ωρών. Αυτό συνιστά κατάφωρη υποβάθμιση της παρεχόμενης ποιότητας εκπαίδευσης στα άτομα με ειδικές ανάγκες. Οι εκπαιδευτκοι της ειδικής αγωγής οφείλουν να κατέχουν πρωτίστως βασικό τίτλο σπουδών στην ειδική αγωγή . Με τη συγκεκριμένη τροπολογία θα καλυφθούν πολλά κενά από μόνιμο προσωπικό με χαμηλά ακαδημαικά προσόντα.(ακόμα και απόκτηση οργανικής χωρίς βασικό τίτλο σπουδών στην ειδική αγωγή) Και όλα αυτά γίνονται για εξοικονόμηση προσωπικού στις προσλήψεις αναπληρωτών, με αποτέλεσμα να χαθούν θέσεις που θα μπορούσαν να τις καλύψουν άτομα με υψηλό επίπεδο σπουδών και βασικό τίτλο σπουδών στην ειδική αγωγή. Συμμερίζομαι μεν τις ανυπερβλητες οικονομικές δυσκολίες του κράτους αλλά από την άλλη αυτή η εξίσωση κλονίζει τα θεμέλια της ειδικής αγωγής τραυματίζοντας ανεπανόρθωτα την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών. Η Λογιστική διευθέτηση των κενών με γνώμονα οικονομικά κριτήρια και όχι επιστημονικά απαξιωνει τον ευαίσθητο αυτό χώρο.