θα πρέπει να σταματήσει να ισχύει η πρόταξη των αποφοίτων τμημάτων ειδικής αγωγής στους πίνακες κατάταξης των αναπληρωτών. Εν μέσω οικονομικής κρίσης, το μόνο που επιτυγχάνεται με αυτό τον τρόπο είναι η στροφή των νέων προς τη φοίτηση στα συγκεκριμένα τμήματα, χωρίς αυτό απαραιτήτως να σημαίνει ενδιαφέρον για τον κλάδο ή στελέχωση των μονάδων με αρτιόερα καταρτισμένους εκπαιδευτικούς. Παράλληλα μειώνει το σημασία της μετεκπαίδευσης μέσω μεταπτυχιακών ή διδακτορικών σπουδών. Οι εκπαιδευτικοί με πρώτο πτυχίο γενικής αγωγής και μετεκπαίδευση στην ειδική αγωγή/εκπαιδευτική ψυχολογία μπορούν εξίσου να προσφέρουν στην ειδική αγωγή. Καταλληλότερο θα ήταν να μοριοδοτηθεί το πρώτο πτυχίο ειδικής αγωγής υψηλότερα απο ένα μεταπτυχιακό, παρά να υπάρχει αυτόματα πρόταξη. Με το σύστημα που ισχύει αυτή τη στιγμή, ένας εκπαιδευτικός με μεταπτυχιακό, διδακτορικό και 10 χρόνια προυπηρεσία στην ειδική αγωγή βρίσκεται κάτω απο έναν εκπαιδευτικό που μόλις πήρε πτυχίο και δεν έχει μπει ποτέ σε τάξη. Αυτό το σύστημα είναι εντελώς αντίθετο απο τις αρχές που υιοθετούνται σε παγκόσμιο επίπεδο στην εκπαίδευση καθώς μειώνει την εμπειρία και την μετεκπαίδευση. Εάν εξακολουθήσει η υιοθέτηση της συγκεκριμένης πρακτικής στην ειδική αγωγή θα βρεθούν μόνο οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί της γενικής αγωγής και οι νέοι απόφοιτοι, ενώ θα βγουν εκτός εκπαιδευτικοί με χρόνια προϋπηρεσίας και γνώσεις που αποκτήθηκαν μέσω έγκριτων προγραμμάτων σπουδών.
θα πρέπει να σταματήσει να ισχύει η πρόταξη των αποφοίτων τμημάτων ειδικής αγωγής στους πίνακες κατάταξης των αναπληρωτών. Εν μέσω οικονομικής κρίσης, το μόνο που επιτυγχάνεται με αυτό τον τρόπο είναι η στροφή των νέων προς τη φοίτηση στα συγκεκριμένα τμήματα, χωρίς αυτό απαραιτήτως να σημαίνει ενδιαφέρον για τον κλάδο ή στελέχωση των μονάδων με αρτιόερα καταρτισμένους εκπαιδευτικούς. Παράλληλα μειώνει το σημασία της μετεκπαίδευσης μέσω μεταπτυχιακών ή διδακτορικών σπουδών. Οι εκπαιδευτικοί με πρώτο πτυχίο γενικής αγωγής και μετεκπαίδευση στην ειδική αγωγή/εκπαιδευτική ψυχολογία μπορούν εξίσου να προσφέρουν στην ειδική αγωγή. Καταλληλότερο θα ήταν να μοριοδοτηθεί το πρώτο πτυχίο ειδικής αγωγής υψηλότερα απο ένα μεταπτυχιακό, παρά να υπάρχει αυτόματα πρόταξη. Με το σύστημα που ισχύει αυτή τη στιγμή, ένας εκπαιδευτικός με μεταπτυχιακό, διδακτορικό και 10 χρόνια προυπηρεσία στην ειδική αγωγή βρίσκεται κάτω απο έναν εκπαιδευτικό που μόλις πήρε πτυχίο και δεν έχει μπει ποτέ σε τάξη. Αυτό το σύστημα είναι εντελώς αντίθετο απο τις αρχές που υιοθετούνται σε παγκόσμιο επίπεδο στην εκπαίδευση καθώς μειώνει την εμπειρία και την μετεκπαίδευση. Εάν εξακολουθήσει η υιοθέτηση της συγκεκριμένης πρακτικής στην ειδική αγωγή θα βρεθούν μόνο οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί της γενικής αγωγής και οι νέοι απόφοιτοι, ενώ θα βγουν εκτός εκπαιδευτικοί με χρόνια προϋπηρεσίας και γνώσεις που αποκτήθηκαν μέσω έγκριτων προγραμμάτων σπουδών.