Τί θα ισχύει με τους κωδικούς των εκπαιδευτικών (αθμιας) ειδικής αγωγής με μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές; Θα ισχύουν οι κωδικοί ΠΕ 60.50 και ΠΕ 70.50; Υπάρχουν θεωρητικά τεκμηριωμένα επιχειρήματα γι αυτό το διαχωρισμό; Ερευνητικά έχει τεκμηριωθεί οτι οι σπουδές ή γνώσεις και δεξιότητες των εκπαιδευτικών με μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές είναι υποδεέστερες των εκπαιδευτικών με πρώτο πτυχίο στην ειδική αγωγή; Αν υπάρχουν επιχειρήματα που να στηρίζουν την πρόταξη των συναδέλφων με πρώτο πτυχίο στην ειδική αγωγή, καθώς και το διαχωρισμό τους, παρακαλώ να παρατεθούν. Οι αλλαγές στην ειδική αγωγή θα πρέπει να γίνονται με γνώμονα τη βέλτιση λειτουργία των σχολικών μονάδων και το γνωστικό, κοινωνικό και ψυχολογικό όφελος των μαθητών και όχι πολιτικά ή άλλα περιστασιακά κριτήρια. Αντιστοίχως, εφόσον το υπουργείο θεωρεί ως καταλληλότερους τους εκπαιδευτικούς με πρώτο πτυχίο στην ειδική αγωγή για τη στελέχωση των ΣΜΕΑΕ θα έπρεπε να μονιμοποιήσει εκείνους και όχι τους εκπαιδευτικούς γενικής αγωγής με λίγους μήνες εμπειρία στην ειδική αγωγή. Σκοπός δεν είναι ο καθένας να υποστηρίξει τη θέση που τον εξυπηρετεί (π.χ., μόνιμος γενικής αγωγής, εκπαιδευτικός με πρώτο πτυχίο ειδικής αγωγής, εκπαιδευτικός με μετεκπαίδευση στην ειδική αγωγή), αλλά να υπάρξει ένας σχεδιασμός που θα στηρίζεται σε επιστημονικά δεδομένα, και θα εφαρμοστεί καθολικά και με συνέπεια- όχι ευκαιριακά. Ας γίνει σαφές λοιπόν ποιοί θεωρούνται κατάλληλοι για να εργαστούν στην ειδική αγωγή και ας εφαρμοστεί καθολικά- όχι άλλα στους μόνιμους κ άλλα στους αναπληρωτές
Τί θα ισχύει με τους κωδικούς των εκπαιδευτικών (αθμιας) ειδικής αγωγής με μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές; Θα ισχύουν οι κωδικοί ΠΕ 60.50 και ΠΕ 70.50; Υπάρχουν θεωρητικά τεκμηριωμένα επιχειρήματα γι αυτό το διαχωρισμό; Ερευνητικά έχει τεκμηριωθεί οτι οι σπουδές ή γνώσεις και δεξιότητες των εκπαιδευτικών με μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές είναι υποδεέστερες των εκπαιδευτικών με πρώτο πτυχίο στην ειδική αγωγή; Αν υπάρχουν επιχειρήματα που να στηρίζουν την πρόταξη των συναδέλφων με πρώτο πτυχίο στην ειδική αγωγή, καθώς και το διαχωρισμό τους, παρακαλώ να παρατεθούν. Οι αλλαγές στην ειδική αγωγή θα πρέπει να γίνονται με γνώμονα τη βέλτιση λειτουργία των σχολικών μονάδων και το γνωστικό, κοινωνικό και ψυχολογικό όφελος των μαθητών και όχι πολιτικά ή άλλα περιστασιακά κριτήρια. Αντιστοίχως, εφόσον το υπουργείο θεωρεί ως καταλληλότερους τους εκπαιδευτικούς με πρώτο πτυχίο στην ειδική αγωγή για τη στελέχωση των ΣΜΕΑΕ θα έπρεπε να μονιμοποιήσει εκείνους και όχι τους εκπαιδευτικούς γενικής αγωγής με λίγους μήνες εμπειρία στην ειδική αγωγή. Σκοπός δεν είναι ο καθένας να υποστηρίξει τη θέση που τον εξυπηρετεί (π.χ., μόνιμος γενικής αγωγής, εκπαιδευτικός με πρώτο πτυχίο ειδικής αγωγής, εκπαιδευτικός με μετεκπαίδευση στην ειδική αγωγή), αλλά να υπάρξει ένας σχεδιασμός που θα στηρίζεται σε επιστημονικά δεδομένα, και θα εφαρμοστεί καθολικά και με συνέπεια- όχι ευκαιριακά. Ας γίνει σαφές λοιπόν ποιοί θεωρούνται κατάλληλοι για να εργαστούν στην ειδική αγωγή και ας εφαρμοστεί καθολικά- όχι άλλα στους μόνιμους κ άλλα στους αναπληρωτές