Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη maria 1 | 6 Αυγούστου 2016, 17:10
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στα ΕΕΕΕΚ οι μαθητές χρείαζονται δασκάλους ειδικής αγωγής και όχι μαθηματικούς και φιλολόγους , χρείαζονται υποδομές και τμήματα δημιουργικής απασχόλησης εκτος από τα εργαστήρια και τα μαθήματα γενικής παιδείας για τις βαριές περιπτώσεις. Στα ειδικά επαγγελματικά γυμνασια οι μαθητες παιρνουν απολυτηριο στην Δ με τα μαθήματα γενικής παιδείας της Γ και Δ και τα εργαστηριακά μαθήματα παρόλο που βαθμολογούνται στα τρίμηνα δεν προσμετρώνται στο απολυτήριο Η πρακτική ασκηση δεν διευκολύνεται όταν τα σχολεία είναι μακρια από την πόλη και οι σχολικοί συνεταιρισμοί είναι ακατόρθωτο να λειτουργήσουν με παιδιά που έχουν σοβαρές διαταραχές, εκτός αν θέλετε να δουλεύουν οι εκπαιδευτικοί και να φαίνεται ότι το έχουν κάνει οι μαθητές... Η ειδική εκπαίδευση δεν θα πετύχει τους στόχους της αν δε υπάρχει συγκεκριμένη ύλη και σχολικά βιβλία ...μην περιμένετε να έχουν οι εκπαιδευτικοι φαντασία να φτιαχνουν την ύλη... Ποιός από εσάς πιστεύει ότι οι μαθητές αυτοί κάνουν αρχαία και μαθηματικά με τα βιβλία των γενικών γυμνασίων? ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΕ ΔΟΜΕΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗς ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΕ ΚΑΘΕ ΝΕΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΟΥ ΑΛΛΑΖΕΙ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΙΔΑΞΕ Ο ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΣ.