• Σχόλιο του χρήστη 'Διονύσης' | 25 Νοεμβρίου 2009, 20:49

    Ο διορισμός όλων των εκπαιδευτικών από τον διαγωνισμό του ασεπ όπως προτείνεται από το νομοσχέδιο είναι άδικος, αναξιοκρατικός και καταστροφικός. Αδικος για όλους τους εκπαιδευτικούς που ταξίδεψαν όλη την Ελλάδα και δούλεψαν ως ωρομίσθιοι. Ανθρώπους που πληρώνονταν 300 Ε με καθυστέρηση 6 μηνών και μπορεί να ξόδευαν περισσότερα από αυτά για μετακινήσεις, ενοικιάσεις σπιτιών κτλ με μόνο κίνητρο την απόκτηση μορίων. Αναξιοκρατικός γιατί «Για κάθε εκπαιδευτικό που επιτυγχάνει στον ΑΣΕΠ θα προσμετράται για το διορισμό του και η προϋπηρεσία του». Η προϋπηρεσία που έχει αποκτηθεί και από πδς, εκκλησιαστικά, σιβιτανίδειο, σδε. Καταστροφικός για θεσμούς όπως το ολοήμερο που βασίζονται σε ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς πληροφορικής, ξένων γλωσσών, μουσικής και εικαστικών, καταστροφικός για όλα τα ακριτικά μέρη που η διδασκαλεία στηρίζεται σε ωρομισθίους. Ποιος θα δουλέψει σε αυτά τα σχολεία χωρίς να πληρώνεται και χωρίς το κίνητρο των μορίων. Το ισχύον σύστημα 60-40 χρειάζεται βελτίωση και όχι απόσυρση. Προσμέτρηση προϋπηρεσίας που αποκτάται αξιοκρατικά. Να κοπούν οι αναξιοκρατικοί τρόποι απόκτησης πδς, εκκλησιαστικά, σιβιτανίδειος, σδε, απόλυση από ιδιωτικά λύκεια. Μηδενικοί προσμέτρηση της προϋπηρεσίας στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Έτσι δεν αδικούνται οι συνάδελφοι που δουλεύουν ωρομίσθιοι, αναπληρωτές, υπάρχουν κίνητρα για να δουλέψει κάποιος σαν ωρομίσθιος και δίνεται η δυνατότητα διορισμού επί ίσοις όροις (χωρίς προσμέτρηση της προϋπηρεσίας) μέσω του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ.