Το σωστό είναι οι δάσκαλοι της γενικής παιδείας να μένουν στην ταξη τους ακόμη κι αν έχουν μεταπτυχιακό, διδασκαλείο, διδακτορικό ή ο,τι άλλο στην ειδική αγωγή. Με αυτόν το τροπο θα μπορέσουν επιτέλους να βοηθήσουν κ τους μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες μέσα στην τάξη, για πιο ολοκληρωμένη παρέμβαση. Το γεγονός αυτό όμως δε θα πρέπει να τους δίνει το δικαίωμα να προηγούνται από τους εκπαιδευτικούς εαε στον κλάδο της εα, όπως άλλωστε συμβαίνει και στον κλάδο της γενικής αγωγής. Ας μην ξεχνάμε ότι οι εκπαιδευτικοί εαε στο βασικό τους πτυχίο έχουν κ πρακτική σε γενική τάξη, ενώ οι εκπαιδευτικοί γενικής δεν έχουν πρακτική στην ειδική αγωγή. Και επιτέλους ας σταματήσουμε με το σύνδρομο του εξωτερικού.... Εδώ είναι Ελλάδα και θα κάνουμε ότι αρμόζει στην Ελλάδα και όχι στη Γερμανία ή στην Αγγλία ή στην Αμερική ή και εγώ δεν ξέρω που!
Το σωστό είναι οι δάσκαλοι της γενικής παιδείας να μένουν στην ταξη τους ακόμη κι αν έχουν μεταπτυχιακό, διδασκαλείο, διδακτορικό ή ο,τι άλλο στην ειδική αγωγή. Με αυτόν το τροπο θα μπορέσουν επιτέλους να βοηθήσουν κ τους μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες μέσα στην τάξη, για πιο ολοκληρωμένη παρέμβαση. Το γεγονός αυτό όμως δε θα πρέπει να τους δίνει το δικαίωμα να προηγούνται από τους εκπαιδευτικούς εαε στον κλάδο της εα, όπως άλλωστε συμβαίνει και στον κλάδο της γενικής αγωγής. Ας μην ξεχνάμε ότι οι εκπαιδευτικοί εαε στο βασικό τους πτυχίο έχουν κ πρακτική σε γενική τάξη, ενώ οι εκπαιδευτικοί γενικής δεν έχουν πρακτική στην ειδική αγωγή. Και επιτέλους ας σταματήσουμε με το σύνδρομο του εξωτερικού.... Εδώ είναι Ελλάδα και θα κάνουμε ότι αρμόζει στην Ελλάδα και όχι στη Γερμανία ή στην Αγγλία ή στην Αμερική ή και εγώ δεν ξέρω που!