Επιτέλους ας σταματήσει αυτό το σύνδρομο που μας διακατέχει... ότι συμβαίνει στο εξωτερικό να συμβεί και στην Ελλάδα. Στην Ελλάδα υπάρχουν δύο σχολές από τις οποίες αποφοιτούν εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης με όλα τα απαραίτητα προσόντα. Αυτό ισχύει και στο εξωτερικό; Μάλλον όχι... για το λόγο αυτό στην ειδική αγωγή εργάζονται άτομα με μεταπτυχιακό.
Καλό είναι οι εκπαιδευτικοί γενικής αγωγής είτε μόνιμοι είτε αναπληρωτές να έχουν κάποιο μεταπτυχιακό ειδικής αγωγής για να μπορέσουν να βοηθήσουν ένα μαθητή με μαθησιακές δυσκολίες μέσα στην τάξη τους, έτσι ώστε να μπορούν να συνεργαστούν με τον εκπαιδευτικό της ειδικής αγωγής για μια πιο ολοκληρωμένη παρέμβαση. Το γεγονός αυτό όμως δε θα πρέπει να δίνει το δικαίωμα στους εκπαιδευτικούς γενικής αγωγής να προηγούνται των εκπαιδευτικών της ειδικής αγωγής στον κλάδο της ειδικής αγωγής, όπως δε συμβαίνει και στον κλάδο της γενικής αγωγής. Τέλος, ας μην ξεχνάμε ότι ένας απόφοιτος των σχολών της ειδικής αγωγής, στο πλαίσιο των προπτυχιακών του σπουδών έχει πραγματοποιήσει πρακτική στην γενική αγωγή, ενώ ένας απόφοιτος των σχολών γενικής αγωγής δεν έχει πραγματοποιήσει πρακτική στην ειδική αγωγή.
Ας σκεφτούμε σοβαρά τελικά τι πάει να πει ισότητα...
Επιτέλους ας σταματήσει αυτό το σύνδρομο που μας διακατέχει... ότι συμβαίνει στο εξωτερικό να συμβεί και στην Ελλάδα. Στην Ελλάδα υπάρχουν δύο σχολές από τις οποίες αποφοιτούν εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης με όλα τα απαραίτητα προσόντα. Αυτό ισχύει και στο εξωτερικό; Μάλλον όχι... για το λόγο αυτό στην ειδική αγωγή εργάζονται άτομα με μεταπτυχιακό. Καλό είναι οι εκπαιδευτικοί γενικής αγωγής είτε μόνιμοι είτε αναπληρωτές να έχουν κάποιο μεταπτυχιακό ειδικής αγωγής για να μπορέσουν να βοηθήσουν ένα μαθητή με μαθησιακές δυσκολίες μέσα στην τάξη τους, έτσι ώστε να μπορούν να συνεργαστούν με τον εκπαιδευτικό της ειδικής αγωγής για μια πιο ολοκληρωμένη παρέμβαση. Το γεγονός αυτό όμως δε θα πρέπει να δίνει το δικαίωμα στους εκπαιδευτικούς γενικής αγωγής να προηγούνται των εκπαιδευτικών της ειδικής αγωγής στον κλάδο της ειδικής αγωγής, όπως δε συμβαίνει και στον κλάδο της γενικής αγωγής. Τέλος, ας μην ξεχνάμε ότι ένας απόφοιτος των σχολών της ειδικής αγωγής, στο πλαίσιο των προπτυχιακών του σπουδών έχει πραγματοποιήσει πρακτική στην γενική αγωγή, ενώ ένας απόφοιτος των σχολών γενικής αγωγής δεν έχει πραγματοποιήσει πρακτική στην ειδική αγωγή. Ας σκεφτούμε σοβαρά τελικά τι πάει να πει ισότητα...