Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Κουκουλά Ηρώ | 7 Αυγούστου 2016, 11:48
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καταρχήν 3 χρόνια υπηρεσίας σε ΣΜΕΑΕ δεν κάνει ικανό, έναν εκπαιδευτικό της γενικής, να διδάσκει σε σχολεία ειδικής αγωγής ειδικά όταν ο συγκεκριμένος είναι αναγκασμένος να το κάνει για να συμπληρώσει ώρες και όχι συνειδητά.Το έχω ζήσει και το ζω ακόμα.Είναι άδικο για τα παιδιά... Επίσης πρέπει να ξεκαθαριστεί ότι στις μονάδες δευτεροβαθμιας εκπαίδευσης(όπως τα ΕΕΕΕΚ) προτεραιότητα στην πρόσληψη εκπαιδευτικών έχουν εκπαιδευτικοί της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Θα ήταν καλό για τα παιδιά επίσης, να ξανασκεφτούμε την δυνατότητα εξατομικευμένης διδασκαλίας εξαιτίας και αναλόγως των αναγκων του κάθε παιδιού (μας το ζητούν και οι γονείς).