Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη παναγιώτα | 7 Αυγούστου 2016, 12:19
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η στελέχωση των δομών ΕΑ με άτομα τα οποία δε διαθέτουν καμία εξειδίκευση στην ειδική αγωγή είναι το λιγότερο ανεύθυνο για τα παιδιά αυτά και τις οικογένειές τους. Ο διαχωρισμός αυτός έχει νόημα γιατί υπάρχουν μόνιμοι εκπαιδευτικοί που ακόμα και τώρα δε ΄ξέρουν πως να αντιμετωπίσουν παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες. Το να έχεις προυπηρεσία στην ενισχυτική δε σημαίνει ότι μπορείς να διδάξεις σε ΤΕ. Προτεραιότητα με βάση τα ακαδημαικά προσόντα συναφή με την ΕΑ.