Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Ελένη Μ. | 7 Αυγούστου 2016, 12:57
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το παρόν άρθρο αποτελεί την πιο δίκαια, σωστή και ισότιμη αντιμετώπιση της ΕΑΕ και όλων όσοι εργάζονται σε αυτή. Με αυτή τη σοβαρή αντιμετώπιση εκ μέρους του Υπουργείου επιτέλους, μπαίνει τελεία σε μια πολυετή αδικία κι αποκαθίσταται η νομιμότητα αλλά και η πραγματική ισότιμη μεταχείρηση όλων των παιδιών. Γίνεται επιτέλους σαφές το αυτονόητο και νόμιμο ότι η εκπαίδευση των παιδιών με αναπηρίες δεν αποτελεί προνόμιο αποφοίτων συγκεκριμένων τμημάτων που βλέπουν τον μαθητή/τρια υπό το πρίσμα ενός δύσκαμπτου και ανισότιμου "ιατρικοποιημένου" μοντέλου. Έπιχειρείται η ΙΣΌΤΙΜΗ ΜΕΤΑΧΕΊΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΏΝ που διαθέτουν όλα απαραίτητα προσόντα ώστε να εργάζονται στο χώρο της ΕΑΕ. Η παρούσα ρύθμιση για την ΕΑΕ συνάδει απολύτως με τα επιστημονικά/εκπαιδευτικά δεδομένα για την ΕΑΕ. Και επιτέλους το Υπουργείο κινείται με βάση την ορθότητα των επιχειρημάτων, με επιστημονικό τρόπο και με πραγματικό ενδιαφέρον για όλους τους εκπαιδευτικούς που έχουν προσφέρει τόσα χρόνια, έχοντας τα πλήρη προσόντα που απαιτούνται. Μπράβο για την άρση της αδικίας των ΠΕ 70/60 (με επιπλέον ειδίκευση) οι οποίοι προσφέρουν από την αρχή της δημιουργίας της ΕΑΕ, έχοντας πλήρη νομικά, εκπαιδευτικά και επιστημονικά προσόντα και δικαιώματα. Μια λαμπρή σελίδα στην πολύπαθη ιστορία της ΕΑΕ!!!