Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Νικολαϊδης Απ. | 4 Δεκεμβρίου 2009, 11:20
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τα συμπεράσματα και οι ομαδοποιήσεις των προτάσεων της παρούσας διαβούλευσης κατά την ταπεινή μου άποψη έχουν ως εξής: 1.διατήρηση του υπάρχοντος συστήματος 60-40% με βελτιώσεις στα σημεία όπου υπήρχε αναξιοκρατία ή αριθμητικές παραλλαγές του τύπου 50-50% ή 70-30% αποσπούν μεγάλο ποσοστό θετικών σχολίων της τάξης +150 έως +240. 2.ιδεολογικές διαφωνίες του τύπου :"δεν αποδέχομαι τον γραπτό διαγωνισμό ως αντικειμενικό κριτήριο αξιολόγησης" +50 έως +180. 3.σύστημα μοριοδότησης (κριτήρια) ΑΣΕΠ με προσαρμογή στα δεδομένα τις εκπαίδευσης θετικά σχόλια της τάξης +20 έως +110. 4.επαναφορά της επετηρίδας με παραλλαγές του τύπου :κατάταξη με βάση τον χρόνο κτήσης πτυχίου, κ.α. κινούνται στο όριο του 0 5.λοιπές κατηγορίες ανά ειδικότητα και κοινωνικά κριτήρια (τεχνικές-επαγγελματικές ειδικότητες, πολύτεκνοι, τρίτεκνοι, ειδικές κατηγορίες κ.α.) κινούνται οριακά θετικά ή οριακά αρνητικά ανάλογα με την πρόταση. 6.Μόνο γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ 100% κινούνται αρνητικά της τάξης -130 έως -245. Η διαβούλευση απεφάνθει… κ.κ. Υπουργοί το λόγο έχετε τώρα εσείς: εάν λάβετε υπόψη «το κοινό περί δικαίου αίσθημα» έχει καλώς ,εάν όμως δεν το λάβετε αναλαμβάνετε επίσης και το αντίστοιχο πολιτικό κόστος. Ίδωμεν… Υ.Γ. Άριστα στον κ.Ραγκούση ο οποίος έκανε δεκτές ΟΛΕΣ τις τροποποιήσεις οι οποίες συγκέντρωσαν υψηλές βαθμολογίες θετικών σχολίων όπως: 1.μοριοδότηση των επιπλέον μεταπτυχιακών τίτλων 2.συνάφεια μεταπτυχιακού-βασικού πτυχίου 3.μείωση της βαρύτητας του ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ από 4 σε 3. 4.αύξηση της μοριοδότησης της εμπειρίας.